Expres

Familie de români, experiență nedorită la întoarcere din vacanța în Grecia


Familie de români, experiență nedorită la întoarcere din Grecia… Capul familiei s-a plâns pe pagina de Facebook a companiei aeriene HiSky despre problema întâmpinată la întoarcere din vacanță.

După o vacanță de 7 zile în Grecia mă anunță cu o zi înainte de întoarcere că au schimbat aeroportul de plecare și trebuie să mă trezesc la 03:30, să iau feribotul ca să ajung la acest aeroport. Frumos, nu!?! Și să mai ai și copii mici“, s-a plâns omul, căruia i s-a oferit următorul răspuns:

„(…) Bună! Ne pare rău pentru disconfortul creat. Suntem informați de situația creată. În acest moment depunem toate eforturile pentru a o rezolva. Mulțumim pentru înțelegere, Echipa HiSky!🧡“.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
vax populi
1 luna în urmă

Tanti,cand ai plozi mai stai si pe acasa.Te-ai pus pe feisbuceala si ai aratat ca esti una care a descoperit avionul,vorba lui Radu Banciu.Nu-i asa Delta Airlines ? Alo,Malaysia Airlines,si tu parca erai de aceeasi parere,nu ? Hai,ca incet-incet ii… Citeşte mai mult »

Citeşte şi...
Close
Back to top button