Expres

Electrica nu s-a ținut de cuvânt. Brașovenii mai au de așteptat

Electrica nu s-a ținut de cuvânt. Brașovenii mai au de așteptat

Așa cum știți deja (detalii aici), Electrica Furnizare a prelungit „perioada de optimizări complexe” ale sistemelor informatice după 31 ianuarie, fiind probleme cu accesarea unor servicii specifice în relația cu acest furnizor de energie electrică. Printre acestea, cele prin MyElectrica (web & mobile app), prin care brașovenii și nu doar ei pot să-și vadă facturile pentru energie electrică/gaze naturale, să transmită indexurile autocitite și chiar să facă plăți. 
Termenul până la care se prelungise optimizarea era 15 februarie.
Tot 15 februarie, adică astăzi, ar trebui să fie prima zi în care clienții din șase județe, între care și Brașov, pot transmite indexul autocitit: „Odată cu implementarea optimizărilor, data la care vei transmite indexul autocitit în luna februarie 2024 pentru energia electrică se modifică astfel: „BIHOR, BRĂILA, BRAȘOV, CLUJ, PRAHOVA, SIBIU – Perioadă transmitere index: 15.02.2024 – 19.02.2024”.

Dar la deschiderea aplicației MyElectrica, mesajul este același, așa că brașovenii nu pot face decât să aștepte, sperând că situația nu va dura mai mult de o zi.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
2 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
georgescule
2 luni în urmă

Sunt false optimizari si minciuni cu carul, acest furnizor de energie electrica ar trebui sa ia exemplu de la Engie !

Cristi
2 luni în urmă

Nici la Buzău nu merge MyElectrica. Îmi dă eroare la logare, îmi dă eroare când vreau să resetez parola… Eu mă mut la alt furnizor, să le fie de bine.

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare