Expres

Drumul spre Poiana Brașov a fost refăcut

Drumul spre Poiana Brașov a fost refăcut

La sfârșitul săptămânii trecute s-au finalizat lucrările de consolidare a drumului spre Poiana Brașov, la Km 6+000, și s-a reluat circulația pe ambele sensuri, după ce în luna aprilie au început aceste lucrări de consolidare.
,,Așa cum am promis în luna aprilie, am finalizat lucrările de consolidare a drumului spre Poiana Brașov și se circulă pe ambele sensuri. A fost un efort concentrat, dar am reușit în doar câteva luni să facem și toată documentația necesară și să executăm și lucrările, conform prevederilor legale. A fost o lucrare complexă, au fost turnați peste 50 de piloți de beton, cu o lungime între 15 și 17 m, la care s-a adăugat o grindă de beton, de 1,20 m înălțime pe 3,35 m lățime, ca să ne asigurăm că acest tronson de drum nu va mai avea probleme mulți ani de acum încolo. Mă bucur că toată lumea implicată a înțeles că această lucrare este de maximă urgență, pentru ca brașovenii și turiștii să ajungă în Poiana Brașov în condiții optime și de siguranță, și în doar 3 luni am finalizat toate lucrările. Am făcut premarcajele, iar peste câteva zile, conform normativelor, vom face și marcajul permanent”, a precizat primarul George Scripcaru.
Vă reamintim că în luna martie, Primăria Brașov a fost sesizată cu privire la surparea unei porțiuni a zidului de sprijin de la Km 6 al drumului spre Poiana Brașov.
În urma constatărilor de la fața locului, Comitetul Local pentru Situații de Urgență a luat hotărârea, în data de 14 martie, de executare a lucrărilor în regim de urgență. Astfel, în luna aprilie s-au făcut toate studiile necesare, expertizele și proiectul, iar deja în luna mai a început turnarea piloților forați, parte din structura de rezistență a drumului.

Drumul spre Poiana Brașov a fost refăcut

Au fost forați și turnați 51 de piloți cu diametrul de 880 mm, dintre care 41 de bucăți au lungimea de 17 m și 10 piloți cu lungimea de 15 m.
Tot ca parte a structurii de rezistență a fost turnată și o grindă din beton armat pe o lungime de 50 m, cu o înălțime de 1.20 m și o lățime de 3,35 m.
Ulterior s-a montat o rigolă de acostament, a fost reconstruit sistemul rutier, montat parapetul de siguranță și trasate premarcajele rutiere.
De la sfârșitul săptămânii trecute se circulă pe ambele sensuri, sistemul de semaforizare fiind eliminat.
La sfârșitul lunii martie, municipalitatea a semnat contractul pentru „Lucrări de punere în siguranță și documentații tehnice pentru sectorul de drum DN 1E – Km 6+000”, cu RS Activ.
Valoarea contractului este de 3.790.985,10 lei fără TVA și include studiul topografic, studiul geotehnic, expertiza tehnică, proiectul tehnic și lucrările de execuție de consolidare a zidului de sprijin.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

Back to top button