Dan Air – un nou caz la Protecția Consumatorilor / „Probabil vă trebuie procese multe”
Dan Air – un nou caz la Protecția Consumatorilor.
Compania aviatică amintită a avut, încă de când opera de pe Aeroportul Brașov, multe reclamații privitoare la curse anulate sau suspendate. Destule dintre acestea au fost trimise la Protecția Consumatorilor, pentru a fi soluționate.
Dan Air – un nou caz la Protecția Consumatorilor
Deși Dan Air s-a „mutat” de ceva timp la Bacău și a anunțat că nu are de gând să revină cu zboruri de pe Aeroportul Brașov (Detalii, AICI), iată că încă n-a scăpat de… trecut.
Pe contul de Facebook Dan Air, o personă profund nemulțumită a scris: „Am peste 100 de zile solicitare compensații. În vară ne-ați schimbat zborul dus din direct la alta oră, ați băgat escală și când să ne întoarcem – hop anulat cu 2 zile în plin sezon, cu copiii după noi. Completați cererea de compensații pe site că… nu vă răspundem. Telefon nu știu cum e legal să nu aveți. Zero respect pentru oameni. Probabil vă trebuie procese multe, sunteți obișnuiți. Că trebuia să asigurați cazare, alte cheltuieli și transport la locul de plecare inițial, vă faceți că nu știți. Mai bine facem o asociație a celor păcăliți de Dan Air, să aveți mai mult spor la procese”.
Călătorul respectiv a postat și dovada în acest sens – vezi foto.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.