Expres

Dan Air – „Merg la Poliție, că e furt”

Dan Air se confruntă cu tot mai multe reclamații ale clienților nemulțumiți de anularea sau schimbarea datelor unor zboruri, dar și de faptul că amână pe cât de mult posibil returnarea banilor pentru biletele achitate la cursele neefectuate. Ceea ce a început la Brașov, se continuă, iată, la Bacău…

Pe contul de Facebook Dan Air a apărut un comentariu dur al unei femei extrem de supărate: „Ne-ați anulat zborul din Liverpool/Bacău. Am primit e-mail și apoi după 4 zile și cel de întoarcere! Imediat mi-am luat bilet după ce s-a anulat primul zbor, neștiind că se va anula și acela de întors și m-a costat 700 de lire. Sunteți niște nesimțiți, că nici măcar nu ne răspundeți la e-mailuri. Dacă ne spuneați că se va amâna și cel de întors îmi cumpăram bilet dus-întors”.

Dan Air – „Merg la Poliție, că e furt”

Doamna și-a spus oful în continuare: „Ne lăsați în aer, nu aveți număr de telefon, ajung în România și vin direct la sediu. Plus că merg și la poliție, că e furt! Ne luați banii, apoi ne trimiteți e-mailuri și atât. Apoi stăm și așteptăm banii în aer după când aveți voi staff să răspundă. Nu mai deschideți, frate, firme, dacă nu sunteți în stare”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
jonelul
6 luni în urmă

Cand am mentionat in unul din comentariile mele notiunea de “companii de cacao”, exact la asta m-am referit. Sau daca unii nu pricep, se mai poate spune si “companii de kkt” !

Back to top button