Expres

Dan Air, despre întârzierile și reprogramările zborurilor: „Aceste probleme nu sunt izolate doar la compania noastră, ci…”

Dan Air le-a transmis pasagerilor un mesaj privind întârzierile și reprogramările zborurilor, despre care susține că „nu sunt izolate doar la compania noastră, ci fac parte dintr-un fenomen mai amplu”.
Iată explicația Dan Air:

„Dragi pasageri,

În ultimele zile, unii dintre dumneavoastră au întâmpinat întârzieri sau chiar reprogramări ale zborurilor. Înțelegem disconfortul și neplăcerile cauzate de aceste situații și ne cerem scuze pentru inconvenientele aduse călătoriilor dumneavoastră.
Vă informăm că aceste probleme nu sunt izolate doar la compania noastră, ci fac parte dintr-un fenomen mai amplu care afectează întreaga industrie aviatică din Europa.
Cu toate acestea, în luna iunie din totalul zborurilor efectuate de compania noastră:
✅83% au fost operate
🗓️15% reprogramate
😔2% anulate

În timpul sezonului estival, spațiul aerian devine supraaglomerat, iar condițiile meteorologice severe și restricțiile impuse de acestea, alături de deficitul de controlori de trafic aerian, conduc la modificări ale orarelor de zbor, la întârzieri acumulate de ore în șir, iar în cele mai nefericite cazuri la reprogramarea zborurilor.

Compania DAN AIR depune eforturi considerabile pentru a minimiza impactul acestor modificări asupra dumneavoastră, pasagerii noștri. Mai mult, lucrăm la urgentarea înmatriculării celui de-al doilea avion pe care îl vom dedica operațiunilor regulate de la Bacău, așa cum am promis, și astfel vom putea mări frecvențele de zbor săptămânale pentru destinațiile noastre.

📩Totuși, vă rugăm să aveți în vedere că orarele de zbor pot suferi schimbări în perioada următoare. Pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente informații, vă recomandăm să verificați constant notificările trimise de compania noastră.📲

De asemenea, în dacă în urma modificărilor vă doriți reprogramarea zborurilor sau rambursarea, puteți completa formularul dedicat de pe site-ul nostru sau Chat-ul nostru din colțul din dreapta jos al paginii ➡️ www.danair.ro, acolo unde colegii noștri vă vor ajuta cu soluționarea cererilor. 

Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare și vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de călătorie cât mai plăcută și sigură.

Cu respect,
Echipa DAN AIR🇷🇴”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button