Dacian Cioloș a făcut reclamație
Premierul Dacian Cioloș a sesizat Protecția Consumatorului și a cerut o poziţie din partea Autorității Naționale după ce, aflat la bordul unui avion Ryanair pe o cursă internă, nu a putut achita în lei produse aflate spre vânzare. Incidentul s-a produs la bordul aeronavei unei companii low cost cu care Dacian Cioloș s-a deplasat joi pe ruta București-Timișoara. Premierul s-a întâlnit joi, la Timișoara, cu omologul său sârb Aleksandar Vucic și a fost însoțit de mai mulți miniștri.
„Ne cerem scuze pentru incovenientele cauzate, dar, în prezent, nu acceptăm plăți în moneda națională pentru produsele achiziționate la bord. În continuare urmărim îmbunătățirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experiență de zbor a clienților“, afirmă reprezentanții companiei.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.