Consiliul Local Brașov este chemat să aprobe bugetul noului serviciu de termoficare
Consilierii locali braşoveni vor aproba vineri, în cadrul şedinţei extraordinare, bugetul de venituri şi cheltuieli al noului serviciu public de termoficare, aceştia mai având de aprobat regulamentul de avizare şi funcţionare, într-o şedinţă ulterioră.
Viceprimarul Costel Mihai ne-a declarat că a fost obţinut Codul de Identificare Fiscală (CIF-ul) şi că a fost demarată procedura de ocupare a postului de director. Până atunci, conducerea şi demersurile pentru funcţionarea noului serviciu vor fi asigurate de un director interimar, respectiv de Liliana Marica. Săptămâna viitoare se va demara şi procedura pentru ocuparea celorlalte posturi din acest serviciu (71 la număr).
„După ce vom avea bugetul, vom depune documentaţia de licenţiere la ANRSC (n.r. Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice). Sperăm ca la jumătatea lunii octombrie să depunem documentaţia şi să primim sprijinul conducerii Autorității”, a declarat viceprimarul.
În prezent, în jur de 8.900 de locuinţe sunt fără apă şi căldură, din cauza problemei termoficării. În fapt, în luna aprilie 10.500 de locuinţe figurau a fi branşate la sistemul de termoficare, iar de atunci s-au înregistrat cereri de debranşare pentru 1.540 de locuinţe. Primăria Braşov a trimis 225 de adrese către asociaţiile de proprietari, pentru a afla exact câte familii sunt în situaţia de a sta fără apă caldă şi căldură, dar numai la 116 s-a primit răspuns. Astfel, situaţia reală va fi cunoscută doar când se vor încheia contracte cu noul serviciu public de termoficare.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.