Expres

Compensație pentru clienții Orange afectați

  • img-6620.jpg
 

Compania Orange le-a trimis clienților un mesaj prin care le cere scuze pentru incidentul de miercuri, care a afectat rețeaua de telefonie mobilă, oferindu-le o compensație.
Potrivit mesajului, clienții primescun bonus de 5 GB de Internet, pentru disconfortul de miercuri, când rețeaua Orange nu a funcționat timp de mai multe ore. „Ca urmare a incidentului de reţea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experienţa de folosire a reţelei Orange”, se arată în mesaj transmis de Orange clienţilor.
Compania Orange a înregistrat pe 27 martie unul dintre cele mai mari incidente de pe piaţa de telecomunicaţii.
Mii de clienţi, din mai multe oraşe ale ţării, s-au plâns că au rămas fără reţea, mai multe ore, timp în care nu au putut vorbi la telefon ori folosi internetul. N-au putut fi făcute nici plăţile cu cardul în lanţurile de magazine, care folosesc pos-uri, legate la această reţea.
Reprezentanții Orange au informat că au fost identificate trei secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți, două dintre ele fiind simultane.

Citiți și:

BRAȘOV. UPDATE. Orange: „Serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile funcţionează în parametri normali”

BRAŞOV. Ce se întâmplă cu reţeaua Orange?

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button