CNADNR a anulat licitația pentru studiul de fezabilitate pentru reabilitarea Transfăgărășanului
Anul trecut, Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi din România (CNANDR) lansa o procedură de achiziție pentru elaborarea atribuire a studiului de fezabilitate pentru reabilitarea Transfăgărășanului, anunțând atunci că după modernizare, artera va rămâne deschisă tot anul.
Cinci firme au depus oferte, însă toate ofertele au fost respinse, iar procedura a fost anulată, relatează portalul turnulsfatului.ro. Valoarea estimată a contractului era de trei milioane de lei, finanțarea urmând a fi asigurată din sursele proprii ale CNADNR.
După analizarea ofertelor, specialiștii Companiei de Drumuri și-au dat seama că niciuna dintre firme nu respectă toate cerințele din fișa de date. „Autoritatea contractantă anulează procedura de atribuire în conformitate cu art. 209 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 34/2006, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme in conformitate cu H.G. nr. 925/2006”, se arată în anunțul de anulare.
Deși este cel mai celebru drum din România, în cea mai mare parte a anului Transfăgărășanul este închis, iar problema modernizării a fost pusă de mulți ani. Practic, acum se poate urca cu mașina de la Bâlea Cascadă până la Bâlea Lac doar în perioada iulie-octombrie, în rest, singurul mijloc de transport fiind pe cablu. Drumul cu telecabina costă 60 de lei dus-întors. În plus, transporturile pe cablu sunt limitate la 14 persoane la un drum. Dacă turiștii au și bagaje voluminoase, numărul celor care pot intra în telecabină se reduce la jumătate.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.