Expres

Clienții Electrica, din nou batjocoriți! Unii se plâng că au primit facturi uriașe, nejustificate, după perioada de „pauză”

Clienții Electrica, din nou păgubiți!

În timp ce unii clienți nu au mai primit factură de la Electrica din noiembrie anul trecut, alții s-au trezit în ultimele zile cu facturi uriașe, nejustificate, având în vedere consumul real.

Mulți consumatori încă așteaptă să primească facturi, în timp ce alții se trezesc cu sume enorme de achitat. De cel puțin trei ani, clienții sunt puși în astfel de situații, sub diverse pretexte.

De această dată, compania a anunțat că din cauza unui atac cibernetic, a avut dificultăți în a emite facturi, iar problema este departe de a fi rezolvată.
Un alt motiv al întârzierii este nevoia de racalculare a unor facturi emise, după cum au declarat reprezentanții companiei: ”Electrica Furnizare a demarat, la finalul lunii decembrie 2024, în conformitate cu art. III alin.(1) din Legea nr. 312/2024, procesul de stornare a facturilor care conțin contribuția CfD, emise clienților casnici și noncasnici pentru consumul de energie electrică realizat în lunile octombrie și noiembrie 2024″.

Problema este că, de ceva zile, au început să fie emise facturi cu sume uriașe, în care nu se ține cont de consumul real al clienților.

„De unde facturile pe sume colosale emise de Electrica Furnizare SA luna aceasta? Faptul că în lunile decembrie – ianuarie nu au emis facturi nu este plauzibilă deoarece ar trebui să iasă la 20-25% din total, prețul pe kWh nu au modificat conform notificărilor trimise în noiembrie, de depășit plafonul maxim nu am depășit. Culmea că nici factura detaliată nu este accesibilă pe MyElectrica – poate poate înțelegeam ceva de acolo”.

Sincer si eu primit un scor colosal de platit , dar pana nu este emis factura sa vad detaliile fizic nu platesc( imi apare numai in aplicatie o suma X dar fara sa fie factura atasata)”, se plâng consumatorii.

Si anul trecut și acum doi ani , în perioada asta din noiembrie pana in februarie nu vin facturi! Cred ca e strategie!”, a concluzionat o persoană.

La Ploiești, oamenii au stat în ger, la coadă, pentru a primi explicații.

Unii au primit și 4 sau 5 facturi deodată, iar unele dintre ele cu somații care expiră azi sau sunt deja expirate, conform observatorulph.ro.

Priviți respectul pentru cei care au ales să fie clienții Electrica Furnizare din Ploiesti. Azi dimineață, la fel ca săptămâna trecută. la temperaturi între – 9 și – 5 grade Celsius, cetățeni din Ploiești erau ținuți în frig, afară, cu orele, ca să poată afla informații despre facturile și somatiile primite în ultima săptămână.
Unii au primit și 4 sau 5 facturi deodată, iar unele dintre ele cu somații care expiră azi sau sunt deja expirate. Majoritatea somațiilor au fost făcute pe estimări și depășesc cu mai mult de o lună consumul lor
”, a fost mesajul unui client din Ploiești.

În cazul în care oamenii nu primesc înțelegere la Electrica, se pot îndrepta cu plângere spre Protecția Consumatorilor.

Electrica:

Electrica Furnizare derulează procesul de stonare a facturilor aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, ce vizează eliminarea contribuției CfD în conformitate cu prevederile Legii nr. 312 din 16 decembrie 2024. Ca urmare a procesului de stornare, vor ajunge la clienți următoarele facturi:

 -2 facturi storno: cele două facturi au valoare negativă și stornează întreaga contravaloare a facturilor emise pentru consumul de energie electrică realizat în lunile octombrie și noiembrie 2024.
– 1 factură recalculată: factura cuprinde contravaloarea consumului de energie electrică realizat în lunile octombrie și noiembrie 2024 fără contribuția CfD, alături de contravaloarea consumului de energie electrică aferent lunilor decembrie 2024 și ianuarie 2025, după caz (în funcție de luna de emitere a acesteia).

De exemplu, dacă factura recalculată este emisă în luna februarie 2025, aceasta va cuprinde contravaloarea consumului de energie electrică realizat în lunile octombrie și noiembrie 2024 fără contribuția CfD, alături de contravaloarea consumului de energie electrică aferent lunilor decembrie 2024 și ianuarie 2025.
Precizăm faptul că orice client care nu poate achita integral factura la termenul de plată agreat în contract, ne poate transmite solicitare de eșalonare a plății utilizând secțiunea dedicată din formularul de contact online disponibil la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
7 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Willy
1 luna în urmă

De un an de zile dureaza batjocura asta. De cand s-au prefacut ca imbunatatesc siteul ala care azi e rusinea internetului. De atunci o factura nu a venit la timp. Platim in orb fara sa stim ce platim. Dam un… Citeşte mai mult »

Willy
1 luna în urmă

Am platit anul trecut curentul, prin ianuarie mi-au dat banii inapoi, prin februarie mi-a venit vreo 700 de lei. Factura nu a venit ca sa verific, aveam doar cateva zile pana la scadenta. Nu am platit, am stat asa si… Citeşte mai mult »

Ultima modificare a 1 luna în urmă de către Willy
Barbu Gh.
1 luna în urmă

NU E NICI-O BATJOCURĂ!!! Este tratamentul pe care-l merită sclaveții! Atâta timp cât nimeni nu protestează, de ce să nu râdă de noi!? Să facem o paralelă cu o situație de batjocură de altundeva și într-un alt domeniu. În alte… Citeşte mai mult »

Ultima modificare a 1 luna în urmă de către Barbu Gh.
Willy
Răspunde la  Barbu Gh.
1 luna în urmă

Ce a zis diuliul sef, nu faceti oicot la curent? Sa stati la lumanare si felinar?

Barbu Gh.
1 luna în urmă

Boschetele ăsta jegos cu pseudonim de săsălu retardat, scuzat fie-mi pleonasmul, se tot bagă în seamă!

IDIOTUL NU VEDE CĂ NIMENI NU ÎL CONSIDERĂ A FI OM ASTFEL ÎNCÂT SĂ DIALOGHEZE CU EL!?

Ultima modificare a 1 luna în urmă de către Barbu Gh.
Willy
Răspunde la  Barbu Gh.
1 luna în urmă

Nu schimba subiectul latraule putinist halitor de cacat. Latra aici tot, v-a prostit Dilimache si Cristeluta uța puța sa o ardeti la lumanare? Boicot la felinar? Oricum traiti in bezna, la voi e boicot de cand v-a fatat.

Ratiu Adrian
1 luna în urmă

Bătaie de joc 2800 de lei nu iau salar cit plătesc curent guvern hot și ticălos după ce au emis factura după 3 luni au vândut tot și acum trage pielea de pe noi

Back to top button