Expres

Ce i-a răspuns Electrica unui client supărat că s-a extins perioada de mentenanță

Ce i-a răspuns Electrica unui client supărat că s-a extins perioada de mentenanță…

„Vi se pare ok să prelungiți mentenanța cu încă 2 săptămâni (n.r. până pe 15 februarieL pe ultima sută de metri? Unde este anunțul vostru oficial pe pagina aceasta de fb cu privire la acest lucru?”, a întrebat clientul.

Iată și răspunsul celor de la Electrica:
„Buna ziua (…)! Ne pare rău pentru neplacerile intampinate. Acesta este un demers necesar pentru imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim. Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru finalizarea operatiunilor in cel mai scurt timp posibil. Informatii despre acest proces, precum si modalitati alternative de contact/plata, regasiti pe site-ul colegilor nostri de la Electrica Furnizare: https://www.electricafurnizare.ro/intreruperi-programate-servicii-2024/.”.

„Cum pot plăti facturile daca acesta imi sunt in contul pe care nu îl pot accesa?”, a întrebat alt client, primind următorul răspuns:

„Buna ziua (…)! Ne pare rau pentru neplacerile intampinate. Pana pe data de 15 februarie, colegii nostri de la Electrica Furnizare lucreaza la actualizarea sistemelor digitale, un demers necesar pentru imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim. Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru finalizarea operatiunilor in cel mai scurt timp posibil. Informatii despre acest proces, precum si modalitati alternative de plata, regasiti pe site-ul colegilor nostri: https://www.electricafurnizare.ro/intreruperi-programate-servicii-2024/”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
7 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Barbu Gh.
2 luni în urmă

Pe cine miră? Să nu uităm că ăștia sunt bugetari, iar la ei nesimțirea și prostia sunt lege. Bașca o salarizare foarte, foarte bună pentru aceste calități.

Marinela
Răspunde la  Barbu Gh.
2 luni în urmă

Facturile de la Electrica se primesc pe e-mail. Nu vad nici o problema ca nu functioneaza aplicatia din moment ce facturi se primesc si se pot plati printr-un simplu scan cu aplicatia bancara. Cei care au optat ptr factura fizica… Citeşte mai mult »

Ultima modificare a 2 luni în urmă de către Marinela
Dan
Răspunde la  Marinela
2 luni în urmă

Da de unde spun clar că facturile vor fi emise în a doua jumătate a lunii februarie

georgescule
2 luni în urmă

Si cei de la gaz (Engie) au avut o perioada destul de lunga, adica o luna de zile de intrerupere, dar nici chiar in halul asta, adica o intrerupere de o luna si jumatate ! As fi extrem de curios… Citeşte mai mult »

Săndel
2 luni în urmă

Debranșarea e singura soluție.

Ramona
2 luni în urmă

Au primit un răspuns de la un robot. Este un anunț standard. Nici măcar nu s-au uitat pe mail sau pe sesizarea scrisă să vadă care este problema.

Alexandru
Răspunde la  Ramona
2 luni în urmă

Nici ei nu se pot uita pe mail că nu le merge nici lor sistemul:) . Cred că răspunsul ăla automat e singurul care mai funcționează la sistemul lor informatic(probabil e generat de serverul de mail). Jalnic.

Back to top button