Expres

Ce e de făcut dacă pierdeți cardul social?

Ce e de făcut dacă pierdeți cardul social? O cititoare myTEX.ro s-a adresat redacției cu rugămintea de-a o ajuta, pentru că a pierdut cardul social pentru alimente și nu știe cum să procedeze pentru a-l recupera.

Dacă te afli în situația neplăcută de a pierde cardul social pentru vouchere alimente și mese calde, există câteva pași simpli pe care trebuie să-i urmezi pentru a rezolva această problemă.

În primul rând, este important să anunți imediat emitentul cardului prin intermediul serviciului de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Astfel, vei putea bloca temporar cardul sau solicita emiterea unui nou card.
Procedurile de înlocuire a cardului variază în funcție de emitentul cardului, însă, în majoritatea cazurilor, acesta va fi expediat la adresa emitentului în termen de 60 de zile de la momentul în care a fost declarat pierdut. Este important să acționezi cât mai rapid pentru a minimiza riscul de utilizare frauduloasă a cardului.

Mai mult, în cazul în care pe tichetele sociale mai erau bani disponibili, aceştia nu vor fi pierduţi şi îi veţi putea folosi pe noul card.
„Sumele disponibile pe card, în momentul blocării cardului, nu vor fi pierdute și vor putea fi utilizate după emiterea unui nou card. Este esențial ca imediat după ce ați constatat pierderea cardului să contactați unitatea emitentă pentru blocare/ prevenirea utilizării frauduloase.
Blocarea cardului se va face fie din aplicația mobilă a emitentului cardului, fie apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului. Numai apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului va putea fi prevenită utilizarea frauduloasă a acestuia”
, explică Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Pentru a afla detalii specifice în funcție de societatea care ți-a emis cardul, poți apela la următoarele date de contact:

  • Edenred România SRL: partener-ro@edenred.com, Telefon: 021.301.33.11, urmat de tasta 4
  • Sodexo: comerciant.ro@sodexo.com, Telefon: 021.204.46.46
  • Up Romania SRL: afiliati@upromania.ro, Telefon: 021.402.82.23

Ce se întâmplă dacă aţi uitat codul PIN?

„Beneficiarul care a pierdut PIN-ul poate accesa opțiunea „Reamintire PIN” din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze Serviciul Asistență Clienți al emitentului (telefon sau E-mail), în vederea emiterii unui nou PIN“, mai informează ministerul.

Voucherele pentru alimente și mese calde trebuie utilizate numai pentru cumpărarea de produse alimentare de bază.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button