Ce a pățit o brașoveancă dorind să comande un frigider „la preț redus”, în Electro Weekend

O brașoveancă a fost nevoită să-și ceară banii înapoi, după ce a dat o comandă de aproximativ 3000 de lei, profitând de ofertele din „Electro Weekend” ale unei mari companii și s-a trezit că i-a fost anulată comanda, fără a i se oferi o explicație.
Folosind contul Genius al soțului, aceasta a comandat duminică dimineață un frigider Samsung redus cu aproximativ 300 de lei. În aplicație, i-a apărut că a comandat ultimul produs din stoc și a plătit pe loc 2.960 lei, incluzând taxa de transport.
Livrarea trebuia să fie efectuată astăzi, 28 ianuarie. Ieri, însă, la o zi după efectuarea comenzii și acceptarea plății de către companie, brașoveanca a verificat în aplicație care este stadiul comenzii și a constatat cu stupoare că îi fusese anulată comanda și că fusese emisă factură storno. Fără nicio explicație! Nimeni de la companie nu s-a obosit să ofere vreo explicație, prin mail sau telefonic, privind anularea comenzii și nici banii nu i-au fost restituiți imediat (așa cum se promite prin contul Genius).
Ba mai mult, prin chat-ul pus la dispoziție clienților, brașovencei i s-a spus ba că îi vor fi înapoiați banii (în câteva zile sau chiar în două săptămâni, „în situații excepționale”), ba că livrarea este în continuare programată pentru astăzi, între orele 9.00 și 18.00.
Astfel, după o zi întreagă de așteptare a unui răspuns concret, brașoveanca a luat astăzi din nou legătura cu cei de la companie, prin același chat, repetându-se situația. „DANA” a spus că livrarea este programată pentru astăzi, în intervalul orar menționat, apoi că dacă s-a emis factură storno regretă situația și că face legătura cu un angajat. Astfel a intrat în discuția „ANA”, care i-a spus clientei că o poate ajuta să își recupereze banii, „dacă este interesată” și că banii vor fi înapoiați în 3 – 5 zile. Ulterior, la insistențele clientei, banii i-au fost returnați câteva minute mai târziu, cu ajutorul angajatei menționate.
„Mi se pare o situație incredibilă, nu am mai pățit niciodată așa ceva! Am comandat un frigider, mi s-au luat banii și am rămas și fără frigider și fără bani și fără vreo explicație. Dacă nu verificam eu aplicația, nici nu știam că a fost anulată livrarea, astăzi stăteam și așteptam frigiderul. Nu mi s-a oferit nicio explicație, ieri dimineață, de ce a fost anulată livrarea, nu m-a contactat nimeni ca să încercăm să rezolvăm, a trebuit să întreb eu ce se întâmplă și mi s-au dat oricum răspunsuri care se băteau cap în cap.
Astăzi, luând legătura cu o angajată, mi s-a răspuns că produsul nu este în stoc și că dacă mă interesează, mă poate ajuta să îmi recuperez banii. Păi, nu era de la sine înțeles că îmi vreau banii înapoi cât mai repede, dacă nu este onorată comanda? Și dacă nu era produsul în stoc, cum am putut să fac comanda? De ce mi s-au luat banii pe un produs care nu era în stoc? De ce nu m-a contactat nimeni de ieri să îmi spună acest lucru? Este o experiență dezamăgitoare, la care nu mă așteptam”, a explicat brașoveanca.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.


Articol mincinos. Unul e eMag-ul dar care e al doilea? Deoarece nu e musai să fie tot eMag-ul, poate fi și o altă firmă care folosește platforma acestuia. Dați detalii, ziarici de doi bani. Să știm de cine să ne… Citeşte mai mult »
Daca nu ai fi rus putinist cuibarit pe aici ai sti cui apartine asistentul virtual “Dana”. Uite cum te dai de gol, latraule putinist rusofil.
Dacă prostia ar fi durut, deviantul vilighei ar fi murit în chinuri direct la fătarea de către mumă-sa în cîrciuma aia sordidă
I-ai giugiulit azi Bărzoiu’ lui prostul de Roman?