Expres

Ce a descoperit Protecția Consumatorilor Brașov după ultimele controale

Ce a descoperit Protecția Consumatorilor Brașov.

Parte a primei părți a campaniei de control desfășurată de Comandamentul de Vară 2023 – structură special creată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) pentru supravegherea și monitorizarea principalelor locații de vacanță din România – derulată în perioada 25.04.-2.05.2023, în zona Brașov, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Brașov a verificat 97 operatori economici.

Ce a descoperit Protecția Consumatorilor Brașov

În urma neregulilor constatate, au fost aplicate următoarele sancțiuni, conform comunicatului de presă emis de CJPC Brașov:

– 76 amenzi contravenționale în valoare totală de 318.000 lei

– 32 avertismente

– oprirea temporară de la comercializare a unor produse în valoare de peste 2.500 lei

– oprirea definitivă de la comercializare a produselor neconforme în valoare de circa 50.000 lei

– propunerea încetării practicii comerciale incorecte pentru 3 operatori economici (Malynys Aliss SRL, Nilcom IMPEX SRL, Muntean Domcat SRL)

– oprirea temporară a prestării de servicii până la remedierea deficinețelor în cazul a 9 operatori economici.

Operatorii economici opriți temporar de la funcționare activează în județul Brașov, iar numele lor sunt:

  • Haros Atica IMPEX SRL
  • Aim Company SRL
  • Pizzeria Evelyn SRL
  • Muntean Domcat SRL
  • Free Media SRL
  • Azurit SRL
  • Voila AS SRL
  • Soccer Pub SRL
  • Caffe & Grill By Faraon SRL.

Principale abateri constatate au fost :

  • condiții de cazare necorespunzătoare: lipsa unor saltele de protecție, lipsa mapelor cu servicii suplimentare, folosirea unor mese de televizor cu vopsea decojită.
  • folosirea unor produse alimentare fără elemente de identificare și caracterizare
  • lipsa afisării graficului de temperatură și schimbare a uleiului de prăjire,
  • folosirea unor agregate frigorifice neigenizate,
  • lipsa afișării ingredientelor alergene și a valorii nutriționale, în lista meniu   
  • utilizare unor produse sau proceduri nesigure
  • folosirea unor cântare neverificate din punct de vedere metrologic
  • utilizarea unor produse alimentare cu data limită de consum depășită,
  • lipsa afișării prețului pe unitatea de măsură
  • nerespectarea regimului de temperatură reglementat pentru depozitarea preparatelor
  • folosirea unor ustensile și vase neprofesionale sau deteriorate
  • lipsa acordului de functionare acesta fiind în curs de avizare anuală
  • utilizarea unor spații de producție insalubre, cu pereți afumați, stropiți, cu pânze de păianjen, paviment murdar, tocit
  • lipsa acordului de funcționare emis de primărie.

Foto: Ilustrativă


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
2 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
11 luni în urmă

[…] general al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, ANPC a descoperit practici comerciale înșelătoare legate de modul de calcul al ratelor la 11 bănci de […]

11 luni în urmă

[…] de la supermarket. Este vorba de un bărbat din Satu Mare, care a reclamat imediat situația la Protecția Consumatorilor. Respectivul a postat, apoi, filmulețul de mai jos pe […]

Back to top button