Cătălin Oprișan își ia adio de la Vodafone / „Ca să înțelegem exact cum ne tratează…”
Cătălin Oprișan își ia adio de la Vodafone, după 20 de ani în care a folosit această companie de telefonie. Iată ce a postat pe rețelele de socializare:
„Ca să înțelegem exact cum ne tratează Vodafone Romania!
În 21 de ore am sunat, la ei, de 15 ori. 15 ori din afara țării!!! La toate departamentele, numai ajutoare de câini lupi, care nu te pot face nimic. Discuții de 35 de minute una!!! Am cerut să vorbesc, de 4 (patru) ori, cu un team leader, am gândit că omul acela poate nu e atât de amorf. Nimic – că nu e, că nu se poate face transferul, că… NIMIC!
Ieri am scris pe fb. Reacții, comentarii, toate negative, logic! Pac, au găsit, pe loc, numărul! Au sunat, au dat mesaje, că să vedem ce se petrece, că poate o apucăm de undeva, că sunt oameni de comitet…
Să fie clar! Exiști pentru ei doar dacă faci valuri sau dacă îi ameninti cu OPC-ul sau cum se mai cheamă azi. În rest, nu le pasă de tine!!! Au venit la 9 la muncă, la 15.30 au rupt ușa!!! Dar asta, în episodul de mâine!!!
După 20 de ani, la revedere Vodafone!!!”.
„(…) Ai numai angajați cărora le e scârbă să vină la muncă, iar cei care o fac nu știu pe ce lume trăiesc. Folosesc numai cuvinte precum «proceduri» (astea, în 2024, mai merg doar la Băile Homorod), «restricții», «sesizări», «departamente», «urgentare», «se vor ocupa», expresii auzite doar la Nea Nelu, dar în 1990…
Suni la steluța, steluța te trimite la date, datele te duc la juridic, juridicul – spre păstorul de cont. Logic, nimeni nu te rezolvă! Nimeni!!!! Vin la 9 la muncă și la 11 sunt în pauză! Băăă, după doua ore!!! Te trec spre echipa de “suport”, niște copile care nu pot face, niciodată, nimic. “Nu e de competența noastră”…
Am sunat. Doamna avea un copilaș mic. Nu am înțeles dacă vorbea cu mine ori cu el, m-am simțit ca în filmele cu Raj Kapoor, când învățătoarea avea un ochi la Raj, iar cu celălalt îi învăța pe copilași ce e porumbul… (…)”, a scris jurnalistul, într-o postare anterioară pe Facebook.
„Luni, de dimineața, după 20 de ani, mă despart de Vodafone! Știu că la voi nu interesează pe nimeni, dar de ce să mor de nervi?. Ca în romanele lui Dumas, numai că de data asta cu voi nu e o capodoperă, ci cel mai prost roman, pentru care un copac a fost tăiat aiurea.
PS. Turcul de ne aducea mâncarea la masă a auzit cum urlu la Vodafone. Nu pricepea românește, dar a surâs, pișicher: «Și la noi e la fel!». Deci sunteți pilaf în toată lumea!!!”, a concluzionat Oprișan.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
Cu o floare nu se face primavara.Asta e mentalitate romaneasca,contagioasa si la cei din occident,odata veniti la noi.Cand vin pe piata,sunt in stare sa le-o suga la clienti,iar cand isi vad milioanele de saci in caruta,… sanatate ! Unde lucrez… Citeşte mai mult »