Call-center-ul și serviciile din sediul central al RATBV vor funcționa cu program scurt cel puțin două zile / De asemenea…
Call-center-ul și serviciile din sediul central al RATBV vor funcționa cu program scurt timp de cel puțin două zile.
„Marți, 6 august și miercuri, 7 august a.c. call-center-ul și serviciile ce-și desfășoară activitatea în sediul central al RATBV de pe strada Hărmanului vor avea un program de lucru special, cuprins între orele 7.00 și 12.30. Această situație nu va afecta în niciun fel orarul de circulație al mijloacelor de transport în municipiul Brașov și zona metropolitană.
Modificarea temporară este determinată de faptul că au început lucrările de demolare a fostelor ateliere de reparații și întreținere situate chiar lângă sediul central (n.r. foto 2). Din considerente ce țin de siguranța angajaților a fost luată decizia schimbării programului de lucru pentru două zile”, a informat purtătorul de cuvânt al RATBV, Silviu Ștefan.
În cazul apariției unor situații tehnice deosebite, se va proceda la modificarea programului de lucru și după aceste două zile, RATBV urmând să anunțe în timp util eventualele schimbări.
„Pentru contactarea societății, vă recomandăm să utilizați în aceste două zile adresele de e-mail comunicare@ratbv.ro și ratbv@ratbv.ro. De asemenea, având în vedere interconectările între diferitele sisteme IT ale societății, în următoarele două zile pot apărea unele probleme de funcționare a panourilor electronice informative din stații și a sistemului de ticketing. RATBV îi asigură pe toți clienții săi că va depune toate eforturile pentru ca eventualele deficiențe să fie cât mai rapid remediate și le mulțumește pentru înțelegere”, a adăugat sursa citată.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.