Expres

BRAȘOVENII nu uită ușor ce le-a îndulcit copilăria și nici unde au lucrat în tinerețe. Branduri de top

 

În urma primului studiu introspectiv în preferințele brașovenilor – „Cele mai admirate branduri – Brașov 2016”, lansat azi de Agenția Metropolitană Brașov, împreună cu partenerii săi, agenția de cercetare de piață BrandBerry și revista economică fwdBV, a reieșit să brașovenii nu uită ușor unele lucruri care au contat la un moment dat în viața lor, chiar dacă au mai dispăprut din ele între timp, dar nici nu ignoră mărcile momentului.

Astfel, într-un top 100 cu cele mai apreciate branduri, pe primele 10 poziții au fost trecute mărci precum: Avantgarden, Sergiana, Biserica Neagră, Allview, Aro Palace, Prodlacta, Bere Ciucaș, Ciocolata Poiana, Dacia Plant și Tractorul

Potrivit autorilor acestui studiu, celor 1.100 de respondenți din Zona Metropolitană Brașov nu le-au fost puse întrebări cu variante de răspuns. Studiul a fost realizat în perioada 30 noiembrie – 5 decembrie 2016.

Acest studiu a fost conceput în vederea creării unui nou brand al Brașovului. Am vrut să vedem de unde plecăm, ce știu brașovenii, ce cunosc și de aici să dezvoltăm noul brand. Avem un punct de plecare pentru a crea un brand al Brașovului, iar acest lucru ne va ajuta să definim cât mai bine brandul Brașovului. Brașovul în sine este un brand, dar trebuie să vedem cum îl promovăm și cum îl punem în valoare”, a declarat Dragoș David, directorul Agenției Metropolitane Brașov.

 Alte detalii despre realizarea acestui studiu găsiți aici: http://fwdbv.ro/care-sunt-brandurile-de-top-ale-brasovului/


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button