Expres

Brașovenii, la un pas de-a rămâne fără transport județean

Brașovenii, la un pas de-a rămâne fără transport județean. Plenul Consiliului Județean s-a reunit sâmbătă într-o ședință extraordinară convocată de îndată, pentru a rezolva problema stringentă a transportului intrajudețean de persoane. În lipsa unei soluții imediate, brașovenii ar fi rămas fără transport în următoarea perioadă, licențele pentru transportul județean de persoane prin curse regulate, emise in 2014 și prelungite în 2019, expirând la data de 30 iunie 2023, afirmă Szenner Zoltan, vicepreședinte al CJ Brașov, într-o postare pe pagina oficială de Facebook, intitulată „Situațiile urgente necesită măsuri de urgență”.
„Și noi și alte consilii județene am făcut mai multe solicitări pentru prelungirea lor prin Ordonanță de guvern, în mod similar cu prelungirea licențelor de transport interjudețean, care au fost prelungite până la data de 31.12.2023 de către Ministerul Transportului, dar până ieri (nota red. – vineri) acest lucru nu s-a întâmplat”, a explicat Szenner, continuând:

Pentru că nu puteam lăsa oamenii din județ fără transport, am decis că trebuie găsită imediat o soluție”.
Aceasta este de-a prelungi valabilitatea programului județean de transport persoane prin curse regulate, până la data încheierii noilor contracte de delegare a gestiunii serviciului județean de transport public de persoane. Soluția trebuia aprobată în Consiliul Județean, motiv pentru care a fost necesară ședința extraordinară, care s-a desfășurat în sistem de videoconferință

Urgentare și pentru noile contracte

Brașovenii, la un pas de-a rămâne fără transport județean. În paralel, autoritățile județene vor face demersuri pentru a urgenta procedura de încheiere a noilor contracte, a mai anunțat vicepreședintele CJ.

„Procedura de achiziție a fost demarată la data de 12.11.2021. Din cele patru loturi care au făcut obiectul procedurii, pentru lotul 4 nu s-a depus nicio ofertă, pentru loturile 1 și 3, ofertele au depășit valoarea estimată, astfel încât a putut fi atribuit doar lotul 2, pentru care a fost semnat Contractul de delegare a gestiunii în luna iulie 2022 și s-au emis licențele aferente.
După ce a fost actualizată documentația conform OUG 71/2021, a fost reluată procedura de achiziție în data de 07.01.2023, de această dată cu mai mult succes, fiind depuse oferte pentru Loturile 1 și 3, pentru care procedura de atribuire este în curs de finalizare. Pentru Lotul 4 însă, în continuare nu a fost depusă nici o ofertă. Având în vedere termenele legale prevăzute de legislația achizițiilor publice, estimăm că pentru loturile 1 și 3, contractele de delegare se pot semna cel mai devreme la data de 31.07.2023 în condițiile în care nu se vor înregistra contestații”
, a precizat Szenner Zoltan.

Documentul aprobat îl găsiți mai jos:


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare