Expres

BRAȘOV. Tunel feroviar între Predeal – Timișul de Sus și Râșnov! SF…

  • tunel_4.jpg
Realizarea unui astfel de tunel este avută în vedere de autoritățile brașovene pentru transport metropolitan, așa cum a relatat clubferoviar.ro.
 
De precizat, conform sursei citate, că în zona Bran mulți s-au așteptat să fie realizată autostrada (Predeal – Râșnov – Autostrada Transilvania) și au cumpărat terenuri. Unii și le-au vândut între ei. Există posibilitatea ca într-o etapă ulterioară să fie realizat un tunel feroviar între linia Predeal – Timișul de Sus și Râșnov, astfel încât să fie facilitată circulația trenurilor. Acum, pentru a se ajunge în zona Râșnov, un tren trebuie să ocolească pe la Brașov.

Deocamdată, Asociația Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Brașov (AMDDTPBV) este nevoită să reia licitația pentru realizarea de SF pentru nouă linii regionale. Relaurea licitației are loc în contextul în care la finele lunii aprilie nici o firmă nu a depus oferte la licitația de realizare a studiilor de fezabilitate necesare modernizării sau realizării a opt linii regionale destinate transportului feroviar. 

Licitația are o valoare de aproape 13 milioane de lei. Scopul proiectului constă în elaborarea următoarelor analize și documente.

Iată traselele:

  • T1. Brașov – Dârste – Timișul de Jos – Timișul de Sus – Predeal (Magistrala CF 300; aprox. 26 km);
  • T2. Brașov – Bartolomeu – Cristian – Râșnov – Zărnești (Linia CF 203; aprox. 27 km);
  • T3. Brașov – Bartolomeu – Ghimbav – Codlea (Magistrala CF 200; aprox 14 km);
  • T4. Brașov – Bartolomeu – Stupini – Bod – Feldioara – Rotbav (Magistrala CF 300; aprox. 24 km);
  • T5. Brașov – Hărman – Prejmer – Chichiş – Ozun – Sfântu Gheorghe (Magistrala CF 400; aprox. 32 km);
  • T6. Brașov – Hărman – Budila – Teliu – Întorsura Buzăului (Linia CF 403; aprox. 43 km);
  • T7. Brașov – Bartolomeu – Ghimbav – Aeroport Internațional Brașov (Ghimbav) – Bod (aprox. 12 km);
  • T8. (Braşov -) Râşnov – Tohanu Nou – Bran
  • T9. (Braşov -) Bod – Hărman / Prejmer – Dârste. 

Conceptul serviciului de tren metropolitan cuprinde următoarele componente:

1. Infrastructura feroviară, inclusiv puncte de oprire.

2. Infrastructura de acces (la statii și puncte de oprire), inclusiv amenajări urbanistice „verzi”.

3. Achiziția de trenuri.

4. Sistem integrat de tarifare cu transportul public local.

5. Branding, publicitate și informarea publicului.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button