Expres

BRAȘOV. Sondaj din ușă în ușă pentru a afla nevoile sociale ale comunității

 

În contextul elaborării stategiei de dezvoltare a serviciilor sociale a municipiului Brașov pentru perioada 2019-2024, Direcția de Asistență Socială (DAS) Brașov din subordinea Primăriei municipiului Braşov desfășoară, până în 10 decembrie, o campanie de consultare a populației cu privire la elaborarea strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale din municipiul Brașov.

Astfel, angajaţii Direcției de Asistență Socială Brașov se deplasează la domiciliul persoanelor care fac parte din eșantionul reprezentativ și colectează date și informații care să reflecte situația actuală a problematicii sociale, precum și propuneri ale acestora privind dezvoltarea serviciilor sociale în municipiul Brașov. Acestea vor constitui punctul de plecare pentru crearea unui sistem real și eficient de servicii sociale în municipiul Brașov. Angajații vor prezenta dovada calității în care acționează, respectiv legitimația de serviciu, ștampilată și vizată de conducerea instituției.
Rezultatele sondajului vor constitui un instrument de lucru eficient în elaborarea măsurilor ce vor fi implementate pentru a răspunde nevoilor sociale identificate în comunitatea noastră pentru fiecare dintre categoriile de persoane ce vor fi îndreptățite la acestea. „În acest sens, Direcția de Asistență Socială Brașov vă solicită să vă oferiți disponibilitatea în completarea chestionarelor. Dorim ca elaborarea strategiei să fie încununată de succes pentru a aduce un beneficiu real comunității brașovene, dând dovadă de transparență și oferind oportunitatea tuturor celor interesați de a-și exprima un punct de vedere referitor la utilizarea banilor publici pentru implementarea serviciilor sociale la nivel local”, spune Monica Chelban, purtător de cuvânt al DAS Braşov.

Doar 10% din chestionare completate

Apelul a fost reînnoit, întrucât echipele Direcţiei de Asistenţă Socială (DAS)  abia reuşesc să realizeze câteva chestionare pe zi. Până în 10 decembrie, trebuie să aibă 1.100 de răspunsuri ale braşovenilor, iar deocamdată au 10%, potrivit RTT Braşov. De cele mai multe ori, angajaţii de la DAS se trezesc cu uşi trântite în nas, de teamă, sau cu apostrofări din partea locatarilor. De frica escrocilor oamenii nu mai deschid uşa şi nu-i mai primesc în casă nici măcar pe cei care le prezintă legitimaţii de la diverse instituţii. „Facem un apel către braşoveni să fie deschişi şi să răspundă întrebărilor. Este un moment în care populaţia municipiului îşi poate spune părerea despre felul în care se dezvoltă aceste servicii şi prezent în municipiu şi direcţia în care ar trebui să se îndrepte, care sunt nevoile, ce servicii ar trebui să se dezvolte. Este un moment foarte bun în care comunitatea locală se poate implica şi are un cuvânt de spus în cheltuirea banului public în următorii 5 ani de către Direcţia de Asistenţă Socială”, a subliniat Monica Chelban la RTT.
Aceasta a mai spus că oamenii sunt foarte reticenţi, dar „colegii mei trebuie să se legitimeze cu legitimaţia de serviciu, vizată, ştampilată, semnată. Există telefoane ale Direcţiei, unde braşovenii pot suna să verifice dacă sunt reprezentanţi ai Direcţiei”. Pentru relații suplimentare puteți contacta instituţia la nr. de telefon 0368-469995, pe adresa de e-mail dasbv@dasbv.ro sau la sediul Direcției de Asistență Socială Brașov, din str. Panselelor nr. 23.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button