BRAȘOV. Scandal în autobuz după ce o bătrână a fost umilită de un controlor. RATBV a aplicat sancțiuni disciplinare
O femeie în vârstă a trecut printr-o situație umilitoare în autobuz din cauza unui controlor „zelos”, după cum au sesizat mai mulți călători care au asistat la scenă.
Se pare că femeia s-a urcat în autobuz dintr-o stație în care aparatul pentru eliberarea biletelor nu funcționa și a încercat să cumpere unul de la alți călători. Ar fi întrebat chiar și șoferul dacă nu are bilete de vânzare. O tânără s-a oferit să o ajute, însă, cum în autobuz se afla și „controlul”, a fost amendată pe loc. Revoltată, femeia a încercat să discute cu controlorul, dar acesta a ironizat-o, chiar și în momentul în care bătrâna și-a scăpat banii din mână, spunându-i că „face mizerie”.
Potrivit observator.tv, oamenii din jurul lor au reacționat vehement, atrăgându-i atenția controlorului că face un abuz și atitudinea sa este una complet greșită, așa că au făcut plângere la compania de transport.
Conducerea RATBV a analizat situația și a comunicat, tot pe rețeaua de socializare: „După ce mai multe persoane au sesizat conducerea societății RATBV S.A., prin diferite mijloace, cu privire la un incident în care a fost implicat unul dintre angajații Serviciului Control, a fost demarată o procedură de cercetare internă care s-a finalizat cu dispunerea unei sancțiuni disciplinare. Concret, comportamentul și atitudinea angajatului nostru B.A. a fost reclamată de mai mulți călători, care au precizat că repectivul salariat al RATBV S.A. nu a respectat norme elementare de etică și conduită și nici sarcinile de serviciu înscrise în fișa postului. În aceste condiții, a fost realizată o cercetare disciplinară internă, ce a implicat atât audierea persoanei în cauză, cât și a altor angajați ai societății care erau în măsură să ofere informații despre felul în care își exercită atribuțiile de serviciu controlorul B.A. În urma desfășurării acestei cercetări, conducerea societății a dispus aplicarea unei sancțiuni disciplinare, precum și luarea de măsuri de monitorizare atentă a activității respectivului angajat. De asemenea, s-a dispus ca în perioada următoare să fie efectuată o serie de instruiri ale angajaților Serviciului Control, pentru a preveni apariția unor incidente asemănătoare celui reclamat. Conducerea RATBV S.A. transmite tuturor clienților săi faptul că nu tolerează acte de indisciplină ale angajaților, fapte de discriminare a oricăruia dintre clienții societății și nici un fel de act de natură a leza interesele sau demnitatea vreunuia dintre clienții RATBV S.A. Ne cerem scuze pentru apariția unor situații de nerespectare a normelor de conduită și vă asigurăm că facem tot ce este posibil pentru a preveni apariția lor”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.