BRAŞOV. „Război” pe internet între cei PRO şi CONTRA Restaurantului „Roata Norocului”! În polemică a intrat şi şeful CRPC Braşov
Controlul demarat de Protecţia Consumatorilor Braşov, sâmbătă – 5 mai, la Restaurantul „Roata Norocului” de pe strada Crişan, a aprins spiritele pe internet, între tabăra „pro” local şi cea „pro” autorităţi.
În timp ce acţiunea de control este continuată de comisarii Protecţiei Consumatorilor Braşov şi de Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice, pentru verificarea documentelor, braşovenii au început să „disece” subiectul pe reţelele de socializare, pe baza propriilor experienţe avute la restaurant.
Reacţii nu au întârziat să apară nici pe pagina de Facebok MyTex, unde am postat un articol cu toate informaţiile oferite de managerul restaurantului – Mihăilă Nicolae Ovidiu, de şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Braşov – Sorin Susanu şi de purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Braşov – agent şef Gabriela Dinu.
„Nu cred că trebuie să ne facem griji, mâncarea este proaspătă şi bună, cineva vrea să strice ceva bun, păcat!”, este unul dintre comentarii.
„Aşa cevaaa! Au uitat să arunce produsele expirate! Se mai întâmplă, ce să zic!”, a mai scris un cititor mytex.ro.
„Eu am mâncat de f multe ori la acest restaurant şi de fiecare dată mâncarea a fost bună şi proaspătă aşa că nu-mi vine să cred !!!!!!”, a mai notat cineva, primind apoi următorul comentariu acid: „De unde şti că a fost proaspătă, ai cerut să vezi eticheta ingredientului? Dintr-un ingredient expirat nu neapărat faci vreo toxiinfecţie alimentarã!!! Foarte bine face OPC-ul, să se înveţe minte şi ar trebui intensificate controalele! Bravo OPC!!!!”
O altă persoană a notat că a mâncat o singură dată la „Roata Norocului” şi că de atunci nu a mai mers.
Şeful CRPC Braşov, reacţie pe pagina de Facebook a unui braşovean
Comentariile contradictorii au curs şi pe pagina de Facebook a unui braşovean care susţine că mănâncă la Restaurantul „Roata Norocului” de aproximativ 20 de ani, fără ca vreodată să aibă probleme de sănătate din cauza preparatelor consumate acolo. Omul a adunat zeci de comentarii la postarea lui.
Printre cei care au lăsat comentarii, intrând apoi în polemică, se numără chiar şi şeful CRPC Braşov, Sorin Susanu, care a ţinut să apere punctul de vedere al instituţiei, în condiţiile în care unii din braşoveni cred că acţiunea de control a fost „comandată” şi neregulile amplificate artificial.
„Bună dimineața. Vă rog să mă scuzați că răspund așa greu! Abia acum am văzut. Tocmai pentru că nu există nici un altfel de interes am permis ca închiderea restaurantului să fie doar până la remediere. Văd ca se încearcă a se găsi scuze pt situația extrem de gravă găsită de noi. Nu aveti dreptate!! Nu faptul ca patronul a fost agresiv si a fost nevoie de intervenția poliție pt a nedesfășura controlul au fost luate măsurile! Probleme: produse expirate NUMEROASE!! (Nu ceea ce expuneți) si veți vedea in poze si filme când se încheie cercetarea si vor putea fi publicate, oua cu resturi biologice si fără sa fie dezinfectate, alimente ținute in găleți de plastic, schimbare stare termică, produse deja preparate (probabil au fost pe mese la clienți) si păstrate in frigidere (posibil Pt reconsum), cantitate mare de icre care nu poate fi dovedita proveniența, peste recongelat si care elemente de identificare, vânat a cărui proveniența si valabilitate nu a putut fi dovedita, etc, etc, …. Nu exista nici un alt interes decât cel de a nu prejudicia clienții!!! Dacă nu se simțea vinovat, patronul nu ar fi încercat sa ne agreseze si sa ne obstrucționeze. Veți vedea intr-un filmuleț cum mi se solicita sa ne „înțelegem cumva”!! (Probabil așa înțeleg ei sa facă). Concluzionez spunând ferm si răspicat ca realitatea este exact cea prezentată de noi fără nici un fel de interese ascunse!!”, este un prim comentariu lăsat de şeful CRPC Braşov.
„Vă las pe dumneavoastră să continuați cruciada împotriva acelui patron nervos și mă retrag din discuție până la finalizarea controlului. Dar eu rămân la părerea că un control nu se face nici pe Facebook, nici cu televiziunile, ci astea vin după ce se scrie raportul final și numai dacă agentul economic nu înțelege să remedieze cele constatate. Vă doresc o noapte bună”, i-a replicat braşoveanul care a pus postarea pe Facebook.
„Zilnic se desfășoară zeci de controale si sunt mediatizate doar (aproximativ) 1% din acestea. Dacă nu facem publice acțiunile noastre suntem acuzați că avem ceva de ascuns, dacă sunt mediatizate văd ca deranjează… Dacă citeați cu atenție informațiile, ați fi înțeles ca si astazi, la recontrol, au fost descoperite multe kg de produse expirate…deci… așa a înțeles patronul… acest fapt denota lipsa de respect pentru clienți, lege, organe de control si…chiar faţă de sine. Păcat…. Vă rog să mai așteptați puţin şi veţi vedea imaginile. Sunt convins că în acel moment vă veţi schimba total părerea!”, i-a răspuns Sorin Susanu.
În discuţie a intrat şi un internaut care a precizat că lucrează la restaurant (după ce a ocupat funcţii de la ospătar la manager în alte unităţi) şi că mănâncă de cel puţin două ori pe zi acolo, atunci când este de serviciu, fără să fi avut vreodată probleme. „Însă ca om care lucrează în acest restaurant si mănâncă cel puțin de 2 ori in ziua in care lucrează şi nu a avut niciodată probleme, vă rog să-mi spuneţi de câte ori aţi avut reclamaţii cum că cineva s-ar fi îmbolnăvit”.
Este de menţionat că şirul comentariilor pro şi contra Restaurantului „Roata Norocului” şi pro şi contra Protecţiei Consumatorilor se lungeşte de la o oră la alta, pe pagina respectivă de Facebook.
Pentru informaţii despre controlul de la care s-a iscat totul CITIŢI ŞI:
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.