Expres

BRAȘOV. Plata cu cardul bancar, în autobuze RATBV

 

Compania de transport RATBV a implementat un serviciu de plată cu tehnologie EMV Tranzit prin care, la același validator, se pot folosi atât cardurile bancare contactless, cât și cardurile de transport emise de societate. Astfel, la aparatele de validare marcate în autobuze și troleibuze cu siglele Mastercard sau Visa se pot face plăți și direct cu cardul bancar, prin apropierea cardului de validator.

„În acest moment, sistemul funcţionează în toate autobuzele Menarini (validatorul din zona uşii 1), în toate autobuzele electrice SOR (validatorul din zona uşii 1, dar şi alte validatoare marcate cu siglele Mastercard sau Visa) şi în toate troleibuzele Solaris (validatoarele din zonele uşilor 1 şi 2). Fiecare autobuz și troleibuz în care este posibilă plata călătoriei cu cardul contactless este inscripționat şi pe exterior, cu un colant ce prezintă siglele Mastercard sau Visa”, a explicat purtătorul de cuvânt al RATBV, Silviu Ștefan.

Prin utilizarea cardului bancar contactless, călătorii pot achiziționa câte o călătorie pe orice traseu operat de RATBV S.A. în Municipiul Brașov, însă doar pentru linia pe care o folosesc în acel moment. În fiecare mijloc de transport public dintre cele menţionate există cel puțin un validator care permite plata cu cardul bancar, acesta fiind marcat cu simboluri specifice (Visa/Mastercard).

După realizarea plății călătoriei, este emis un bon călătorului, pe care sunt înscrise următoarele date: Numărul mijlocului de transport în care a fost achitat biletul de călătorie, data și ora emiterii, textul „Valabil 50 de minute de la ora…”, valoarea și tipul biletului achiziționat (exemple: urban / Poiana Brașov), ultimele patru cifre din numărul cardului cu care s-a făcut plata, mesajul „Tranzacție acceptată” și textul „Păstrați copia pentru verificare. Mulțumim pentru călătoria cu RATBV S.A.”.

În cazul în care serviciul de transfer bancar nu este funcțional, validatorul va afișa un mesaj de atenționare și de recomandare a serviciului alternativ de plată prin aplicația pentru smartphone „24pay”. În situația în care validatorul este funcțional, însă, din cauza unei erori, plata nu se finalizează, acest lucru va fi semnalat călătorului prin emiterea unui bon cu mesajul „Tranzacție neacceptată”. Procesul de autorizare a plății va fi de maxim șase secunde, conform sursei citate.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button