Expres

BRAȘOV. OPC cere modificarea sistemului de întrerupere a energiei electrice

  • article_435242_1.jpg
 

Numeroși consumatorii casnici s-au plâns, în repetate rânduri, oricui a avut răbdare să-i asculte, de facturile prea mari la utilități (gaz, apă, curent electric). Dar, pe măsură ce trec lunile, nu este percepută nici o modificare „în bine”, pentru client. Ba, uneori se mai fac și abuzuri, după părerea multor brașoveni. Ca urmare, și-au încercat norocul la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor. 

„Ca urmare a numeroaselor sesizări înregistrate la CJPC Brașov și după o atentă analiză a situației de către personalul de specialitate din cadrul instituției noastre, formulăm spre analiză și eventuală modificare către ELECTRICA FURNIZARE SA schimbarea sistemului practicat în prezent. Astfel, le solicităm analizarea oportunității stabilirii unui plafon minim rezonabil a sumei restante care să justifice întreruperea furnizării energiei electrice sau stabilirea unei sume procentuale din restanța existentă pentru costurile de debranșare-rebranșare. Dorim și susținem aceste modificări deoarece au fost situații în care persoane cu sume restante de 10 lei sau chiar mai mici au fost debranșate de la furnizarea energiei electrice pentru a li se percepe ulterior costuri de câteva sute de lei pentru servicii de debranșare, respectiv rebranșare”, a transmis șeful Centrului Regional pentru Protecția Consmatorilor Brașov, Sorin Susanu. 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button