Expres

BRAȘOV. Mulțumiți sau nu de un medic ori un spital? CASJ vă așteaptă răspunsurile

 

Cei care au fost pacienți într-un spital au observat că, la externare, primesc un SMS prin care sunt invitați de către Ministerul Sănătății să acceseze un link prin care să-și spună opinia despre serviciile oferite de unitatea medicală. La fel procedează unele clinici private, pentru pacienții din ambulatoriu. În premieră, însă, la Brașov, Casa de Asigurări de Sănătate a Județului (CASJ) a decis să îi întrebe direct pe asigurați dacă sunt sau nu mulțumiți de sistemul de sănătate sau de vreun furnizor (medic, clinică, spital, laborator etc). Braşovenii sunt îndemnaţi să completeze un chestionar online., astfel încât conducerea instituţiei să aibă o imagine asupra „gradului de satisfacţie al asiguraţilor faţă de calitatea serviciilor medicale”. Chestionarul curpinde și întrebări menite să evalueze cât de bine sunt informați brașovenii, cât de multe știu despre drepturile, dar și obligațiile lor ca asigurați ai sistemului public.

Chestionarul poate fi accesat de pe site-ul instituţiei www.casan.ro/casbv, la secţiunea Informaţii pentru Asiguraţi, aici.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare