Expres

BRAȘOV. Două premii pentru Hospice la Gala „Oameni pentru Oameni”

 

Echipa HOSPICE Casa Speranței s-a bucurat miercuri seară de încă o recunoaștere a implicării organizatiei în comunitate, prin doua premii pe care le-a primit la Gala „Oameni pentru Oameni”, editia 2015, organizată de Camera de Comerț Americană din România și Asociația pentru Relații Comunitare.

Laszlo Bodor (foto, primul din stânga), director de Fundraising si Comunicare la HOSPICE a fost distins cu premiul pentru cel mai bun fundraiser profesionist. El s-a alăturat Fundației HOSPICE Casa Speranței în urmă cu cinci ani, în calitate de voluntar. Activitatea de voluntariat i-a permis să cunoască proiectele fundației și, alături de echipa de fundraising, să facă față provocărilor într-o perioadă de criză economică și dezvoltare accelerată a serviciilor oferite de HOSPICE, în contextul deschiderii noului centru de îngrijire paliativă din București.
Atașamentul lui pentru cauză a fost mult apreciat, iar implicarea în activitățile de fundraising a generat un impact considerabil la nivel organizațional, astfel încât după încheierea programului  „Voluntar de profesie”, Laszlo Bodor a preluat responsabilitățile poziției de Director de Fundraising și Comunicare.
În perioada aprilie 2014 – martie 2015 a dezvoltat strategii și instrumente de fundraising menite să contribuie la diversificarea surselor de finanțare ale Fundației, la identificarea și loializarea unor susținători noi, la atragerea de fonduri pe termen scurt și mediu pentru a asigura continuitatea serviciilor de paliație oferite gratuit pacienților cu boli incurabile. În această perioadă, echipa de fundraising și comunicare a reușit să crească cu 22% veniturile față de anul precedent. „Le mulțumesc organizatorilor și juriului pentru distincția acordată, care este o recunoaștere a muncii întregii echipe de fundraising și comunicare, formată din 13 profesioniști ce lucrează în centrele HOSPICE Casa Speranței din București și Brașov”, a declarat Laszlo Bodor.

Un alt membru al Echipei HOSPICE, Diana Nazarin (foto, prima din dreapta), a primit premiul pentru cea mai bună campanie de fundraising a unei organizaţii mari, Campania „Luna Florii de Colț”. Cea mai longevivă campanie a Fundației HOSPICE Casa Speranței, derulată în ultimii 20 de ani, a transformat un simbol într-un imbold colectiv, care a căpătat putere tot mai mare și s-a extins permanent. Pentru că proiectul a fost îmbrățisat de numeroase lăcașe de cult de diferite confesiuni, mesajul HOSPICE a ajuns la mii de oameni, cărora li s-a oferit posibilitatea de a sprijini fundația să asigure ajutor gratuit persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. Cea de-a 20-a ediție a Campaniei „Luna Florii de Colț”, a fost sprijinită de 169 lăcașuri de cult, care au găzduit cutiile de donații și au transmis enoriașilor apelul organizației. La finalul perioadei de desfășurare de trei luni, venitul realizat, aproximativ 90.000 de lei, a acoperit costul pentru 1000 de vizite la domiciliul pacienților aflați în îngrijirea HOSPICE.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare