Expres

BRAŞOV. Deficit de personal la Primărie. Care sunt cele mai afectate servicii

 

Primăria Braşov funcţionează cu un deficit de personal de aproximativ 23%, cele mai mari probleme fiind, aşa cum se întâmpla şi anul trecut, la Direcţia Arhitect Şef, la Serviciul Achiziţii Publice şi la Direcţia Tehnică.

„Avem 64 de posturi libere și 13 persoane suspendate din totalul de 337. Cele mai mari probleme sunt la Direcția Arhitect Șef – unde la Serviciul Autorizări Construcții, din totalul de șapte funcții de execuție, sunt ocupate doar trei, la Serviciul Achiziții Publice – unde sunt ocupate doar patru posturi din opt, și la Direcția Tehnică, unde, de exemplu, la Serviciul Investiții și Implementare Proiecte, din 22 de posturi sunt ocupate doar 12”, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea.

Aşa cum era de aşteptat, oamenii nu se înghesuie să-şi depună CV-ul la Primărie, deoarece nu sunt mulţumiţi de salariile oferite.
„Motivul principal din cauza căruia nu avem doritori pentru a ocupa funcțiile scoase la concurs sunt salariile foarte mici în raport cu responsabilitatea și cu nivelul de pregătire profesională pe care le presupun aceste posturi. De exemplu, în luna decembrie, la Serviciul Achiziții Publice am avut un concurs la care trei persoane au trecut de proba scrisă, două dintre acestea provenind din sistemul bancar și una fiind avocat. La proba interviului, când au aflat că salariul net este de aproxiamtiv 1.400 de lei, toate cele trei persoane au renunțat să mai susțină proba, deși erau foarte bine pregătite”, a exemplificat Sorin Toarcea.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button