Expres
BRAȘOV. Cum induce Kaufland în eroare clienții?!… O spune un director din ANPC

În cursul zilei de ieri, pe lângă magazinul Lidl de pe strada Cuza Vodă – BRAȘOV. ULTIMA ORĂ. Control într-un magazin Lidl, inspectorii de la Protecția Consumatorilor au descins și în unitatea Kaufland situată în apropiere, pe str. Avram Iancu.
Ce au găsit acolo în neregulă? Paul Anghel, director general la Direcţia Generală Control şi Supraveghere Piaţă şi Armonizare Europeană din ANPC, a dat detalii, postând pe contul său de Facebook imaginile de mai sus, cu explicația:
„ATENTIE!
Acest produs nu este BRÂNZĂ/TELEMEA/etc…
Prin poziționarea etichetelor în același câmp vizual, prin denumirea prezentă pe eticheta de la locul de comercializare (Akadia prep. alim din lapte degresat și…
grăsimi vegetale), prin abrevierile folosite și chiar prin diferența caracterelor între lapte degresat și grăsimi vegetale, Kaufland Romania induce în eroare consumatorii, motiv pentru care la punctul de lucru din Brașov… au fost aplicate măsurile legale”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

