Expres

BRAȘOV. Consiliul Județean a scos la concurs postul de administrator public

 

Consiliul Judeţean Braşov a demarat procedura de selecţie pentru ocuparea funcţiei de administrator public al judeţului (county manager), funcţie care nu a mai fost ocupată de nimeni după ce Radu Ispas a fost trimis în judecată în „dosarul Căncescu” (primul, cel legat de investiții la Spitalul Județean și drumuri). În ultima şedinţă de plen, consilierii judeţeni au votat o hotărâre prin care au fost stabilite criteriile de selecţie, precum şi atribuţiile viitorului administrator public al judeţului. Anunțul privind concursul pentru postul de administrator public al judeţului a fost postat deja, dosarele de înscriere la concurs putând fi depuse până în 23 septembrie.

Ce atribuții are un „county manager”

Potrivit raportului de specialitate și anunțului, printre altele, candidaţii pentru funcţia de administrator public trebuie să aibă experienţă în scrierea sau implementarea proiectelor din cadrul programelor cu finanţare europeană, să aibă capacitatea de a identifica şi de a remedia rapid deficienţele şi să nu fi fost concediat pentru motive disciplinare în ultimii şapte ani. Informațiile complete găsiți aici.
Viitorul administrator public al judeţului va putea coordona, organiza şi gestiona activităţile din cadrul Consiliului Judeţean. În „fişa postului” viitorului administrator public se va menţiona şi faptul că propune planuri de acţiune pentru implementarea strategiilor administraţiei judeţene şi că va urmări implementarea acestora. De asemenea, în absenţa preşedintelui Consiliului Judeţean administratorului public i se pot delega atribuţiile ce cad în sarcina preşedintelui, de către vicepreşedintele care îi înlocuieşte pe şeful forului deliberativ judeţean. Practic, în absenţa preşedintelui, administratorului public i se pot delega atribuţiile de ordonator principal de credite.

Proba scrisă a concursului va avea loc în 4 octombrie, data și ora interviului urmând a fi stabilite ulterior.
Persoana încadrată îşi va desfăşura activitatea în baza unui contract de management. Numirea administratorului public se va face prin dispoziţia preşedintelui Consiliului Judeţean, pe perioadă determinată, dar nu mai mult decât mandatul acestuia.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button