Expres

BRAŞOV. Comanda de mobilă i-a lăsat un „gust amar” (FOTO)

  • 20171006_202430_001_263343.jpg
  • 20171006_203506_263345.jpg
  • 20171006_202407_001_263342.jpg
  • 20171006_203519_263349.jpg
  • 20171004_155827_263340.jpg
  • 20171006_040339_263341.jpg
  • 20171007_065823_001_263346.jpg
  • 20171014_091523_004_263347.jpg
  • 20171007_065747_263348.jpg
 

Un braşovean supărat încă pe felul în care i-a fost executată o comandă de mobilă, în urmă cu mai bine de un an, ne-a povestit păţania sa, ca atenţionare pentru alţi oameni care se gândesc să apeleze la astfel de firme.

Aşa cum era firesc, omul a încheiat contract cu societatea comercială pe care o alesese. Firma în cauză, care are sediul în Bucureşti, pe Calea Moşilor, s-a obligat să execute mobilier de bucătărie şi dulapuri şi comodă cu patru sertare pentru dormitor, conform unor schiţe. În contract sunt specificate materialele ce vor fi folosite, adresa la care se va face montajul, termenul de finalizare al lucrării etc.. Conform documentului, recepţia finală urma să se facă la data finalizării şi predării lucrării.

Preţul lucrării a fost stabilit la 14.961 de lei, din care 10.605 lei s-au plătit în avans, la data de 18 august 2017 (data începerii lucrării), iar diferenţa de 4.356 de lei se plătea la recepţia finală a lucrării. Contractul prevede şi penalizări de întârziere a lucrării, cu menţiunea unor clauze de forţă majoră (ex: aprovizionarea cu materiale care necesită livrarea sub comandă).

Dar, nu s-a ajuns la plata finală, deoarece clientul nu a fost mulţumit deloc de rezultate.

„A adus toată mobila, a făcut greşeli la ambele, nu a respectat comanda”, ni s-a plâns bărbatul.

Potrivit acestuia, din prima zi de montaj a observat că sunt nereguli, dar l-a lăsat pe cel care realizase mobila să execute lucrarea. Potrivit braşoveanului, nu fusese respectată nici măcar înălţimea cerută la mobila de dormitor.

„Am luat o persoană care a lucrat să mă ajute în cele două zile de montaj. Ulterior, am chemat persoana respectivă şi am refăcut mobila, am reparat-o”, a precizat braşoveanul.

Dat fiind faptul că nu a fost mulţumit de rezultate, el a refuzat să plătească diferenţa de 4.356 de lei către firma cu care încheiase contractul. În urmă cu câteva luni, cele două părţi s-au întâlnit la o terasă, iar clientul i-a cerut să-i refacă mobila „de la cap la coadă”, dacă vrea restul banilor, dar reprezentantul societăţii comerciale i-a replicat că nu a făcut nici o greşeală şi că-şi vrea diferenţa de bani.

Cazul a ajuns inclusiv la Poliţie, unde clientul a fost acuzat de antreprenor că l-ar fi ameninţat şi înşelat, prin faptul că nu i-a dat diferenţa de bani. Astfel, braşoveanul în vârstă de 47 de ani a fost chemat la Secţia 5 Poliţie Braşov.

Dosarul respectiv a fost, însă, închis repede, deoarece nu s-au confirmat acuzaţiile. Pe de altă parte, problema legată de mobilă este departe de a se încheia, fiecare dintre părţi considerând că are dreptate…


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button