Expres

BRAȘOV. Cazul familiei refuzate la hotel. Primele explicații date celor de la OPC

 

Reprezentanţii hotelului din Poiana Braşov, unde a fost refuzată sâmbătă o familie care avea rezervare pentru cazare, pe motiv că adulţii au venit cu un bebeluş neanunţat, trebuie să se prezinte vineri la Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorului (CRPC) cu toate actele pentru verificări detaliate. Luni, când prima echipă de la CRPC s-a dus în control, hotelul era închis pentru curăţenie, potrivit unui afiş. De altfel, şi încercările noastre de a-i contacta pe reprezentanţii unităţii de cazare s-au izbit de un telefon ce părea scos din furcă, având mereu ton de „ocupat”. Inspectorii au mers din nou ieri la hotel, acesta fiind redeschis.

Reprezentanţii unităţii au dat explicaţii şi au spus că vor prezenta toate actele necesare, însă doar vineri, deoarece managerul nu este din Braşov.

„Luni, hotelul a fost închis pentru curăţenie. Astăzi (nota red. – marți), când echipa a fost din nou acolo, era deschis. Dânșii au explicat că i-au spus doamnei (Anda Ghiță – nota red.) că trebuie să plătească 10 euro în plus pentru o cameră mai mare, pentru că era cu bebeluşul. Ea a refuzat, iar hotelul i-a dat banii înapoi. Aceasta este explicaţia lor, noi continuăm verificările. Vineri se vor prezenta la noi cu toate documentele”, a declarat Sorin Susanu, comisar-șef al CRPC Brașov.

Citiți și:

Update BRAŞOV. Cazul familiei refuzate la hotel. Protecţia Consumatorului verifică situaţia

BRAȘOV. Dată afară din hotel, pentru că a venit cu bebelușul


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare