BRAŞOV. Call Center la RAT cu informaţii despre transportul în comun
Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov va deschide în curând un Birou de relații cu clienții, care va funcționa atât în sistem call-center, cât și ca un clasic birou de informare și reclamații, în terminalul „Roman” de pe strada Poienelor. Această structură va asigura sprijin utilizatorilor transportului public de călători din municipiul Brașov în ceea ce privește utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriilor.
De asemenea, prin acest sistem, cetăţenii se pot informa cu privire la utilizarea și funcționarea titlurilor de călătorie nou introduse, modul de utilizare a noului sistem de ticketing, cât și pentru alte aspecte ale transportului public.
De menționat este şi faptul că, prin proiectul „Managementul informatizat al sistemului de transport în comun” se realizează implementarea integrată a unor structuri moderne de tarifare, de management al flotei de transport public și de informare a călătorilor.
Sistemele implementate includ tehnologii performante aplicate în domeniul transportului public urban, cum ar fi: utilizarea cardurilor contact-less pentru plata călătoriilor, automate de vânzare/încărcare carduri de transport, informarea dinamică a călătorilor în stații etc.
Potrivit conducerii RAT Braşov, în cadrul viitoarei structuri vor activa persoane formate și specializate atât în ceea ce privește aplicațiile introduse de noul sistem de ticketing, cât și cu specificul relațiilor cu clienții. Obiectivele activității acestor angajați se referă la soluționarea, în timp real sau cât mai rapid a sesizărilor, reclamațiilor și a sugestiilor apărute după implementarea noului sistem de ticketing, precum și la asigurarea suportului pentru utilizatori.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.