Expres

BRAȘOV. Anunț important pentru pacienții asigurați

 

Având în vedere Decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, pentru limitarea propagării virusului COVID 19 la nivelul județului, Casa de Asigurări de Sănătate  Braşov anunță că suspendă acordarea audiențelor și adresează asiguraților, angajatorilor şi altor terţi rugămintea de a limita, în condițiile legii, deplasarea la ghișeele instituției, context în care vă recomandă să folosiţi mijloacele de comunicare alternative. 

Astfel, pentru activitatea privind Relațiile cu asigurații: actualizare calitate de asigurat; solicitări/eliberări adeverințe/certificate; solicitări/eliberări CIP, modalitatea de transmitere a documentelor  electronic: ci@casbv.ro;  secretariat@casbv.ro; poștă; fax.
Modificări ale stării cardului național – la tel. 0268/547662; ridicare carduri naționale/europene retur – la sediul CAS Brașov în timpul programului de lucru cu publicul (modificat). „Pentru orice alte informații vă rugăm să sunați la telefoanele 0268/547634 sau 0268/547662”, spun reprezentanții instituției.
Dosarele PET-CT întocmite în vederea analizei și aprobării de către comisia CNAS vor fi depuse la registratura CAS Braşov. Deciziile CNAS de avizare/ neavizare a investigației PET-CT vor fi transmise de către CAS Braşov medicilor prescriptori, iar aceștia îi vor anunța pe pacienți. „Precizăm faptul că aceste decizii vor fi transmise concomitant şi pacienţilor, prin poştă”, mai spun aceștia.
Dosarele pentru pompe de insulină și sistem de monitorizare a glicemiei întocmite de medicii diabetologi vor fi depuse la registratură CAS Braşov cu recomandarea de a menționa pe cerere număr de telefon sau email în cazurile în care dosarul nu este complet. Informații  se pot obţine la numărul de telefon: 0268/547674.
Cererile de eliberare a concediului medical pentru asigurațîi care au avut nevoie de îngrijiri medicale în străînătate vor fi transmise prin email sau poștă la CAS Braşov cu recomandarea de a menționa pe cerere număr de telefon sau e-mail pentru a putea fi contactați.
Pentru obţinerea deciziilor de aprobare a dispozitivelor medicale documentele însoțite de cerere se vor transmite numai prin poştă. Cererea se va descărca de pe site-ul CAS Brașov, secțiunea formulare asigurați. Deciziile de aprobare/procurare dispozitive medicale emise de CASJ Brașov se vor transmite beneficiarilor, la domiciliu, prin poștă, cu confirmare de  primire.
Informații se pot obţine la telefon: 0268/547671 int. 223.
Pentru avizare recomandări îngrijiri medicale/paliative, ceerile se depun de luni până vineri, între orele 8.30 și 10.30. Informații se pot obţine la telefon: 0268/547671 int. 223. Pentru formularele europene documentele se vor transmite prin poştă sau pe e-mail la adresele : ci@casbv.ro;  secretariat@casbv.ro; relatiipublice@casbv.ro. Informații se pot obţine şi la numerele de telefon: 0761665744, 0728288252.
Relația contractuală cu furnizorii de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale se va desfășura exclusiv on –line.
În ceea ce privește angajatorii, pentru recuperarea sumelor reprezentând indemnizații, vor depune prin poștă sau e-mail solicitarea la care se atașează centralizatorul privind certificatele de concediu medical. Aceștia vor primi nr de înregistrare al CAS din data corespunzătoare datei adresei de pe e-mail sau a datei poștei de pe ștampila aplicată pe plic.
Persoanele fizice vor depune cererea–tip privind solicitarea indemnizației de asigurări sociale de sănătate, pe adresa de e-mail urmărire@casbv.ro. Plata concediilor medicale se va realiza în contul pe care urmează să îl puneți la dispoziția CAS Brașov. Solicitarea de adeverință din care să reiasă numărul de zile de concediu medical se va depune prin poștă sau pe e-mail (urmărire@casbv.ro), cu precizarea de către solicitant a modului în care doreşte să intre în posesia adeverinței ( poștă sau e-mail).
Încheierea de contracte de asigurare pentru concedii și indemnizații se va face în zilele de marți și joi, orele 8:30-10:30. 
Plata contribuției pentru concedii și indemnizații se va face în contul: RO51TREZ13126A212500XXXX – deschis la Trezoreria Brașov. Relații la telefon: 0268547680, e-mail: urmărire@casbv.ro
Modalitatea de  solicitare a informațiilor financiar-contabile: electronic contab@casbv.ro;  secretariat@casbv.ro; telefonic: 0268-547682.
Pentru efectuarea plăților pentru debite pensionari cu ordin de plată sau mandat poștal: Trezoreria Brașov, CAS Brașov, RO38TREZ1315005XXX000129, CUI   11 33 54 78.
Pentru efectuarea plăților pentru  debite investigații paraclinice cu ordin de plată sau mandat  poștal: Trezoreria Brașov, CAS Brașov, RO13TREZ27A660404850103X, CUI   11 33 54 78:
Totodată începând de joi, 18 martie 2020, activitățile ce nu se pot realiza online se vor desfăşura la sediul CAS Brașov după următorul program: de luni până vineri, orele 8:30-10:30  și  13:00-14:00, program casierie: de luni până vineri, orele 8:30-10:30  și  13:00-14:00. În intervalul 10:30-13:00 – instituția efectuează lucrări de dezinfecție.

Recomandăm asiguraților, la intrarea în instituţie, să își dezinfecteze mâinile folosind dezinfectantul pus la dispoziţie, iar persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tușe, strănut, rinoree) să poarte mască de protecție”, se arată în comunicatul postat pe site-ul instituției.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare