Expres

BRAȘOV. 950 de locuințe au rămas fără curent timp de 12 ore

 

De 12 ore a fost nevoie pentru ca o defecțiune care a lăsat 950 de locuințe fără curent electric să fie remediată. Reprezentanții Societății de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Sud (SDEE Transilvania Sud), cu sediul la Brașov, aparținând de Grupul Electrica, afirmă, într-un comunicat că s-au depistat pe parcursul intervenției și alte defecțiuni, dar și că firma care trebuia să facă săpăturile necesare nu a mai ajuns la timp, a venit fără utilajele neesare, astfel că s-a apelat la forțe proprii. În comunicatul pe care îl redăm mai jos, reprezentanții SDEE Brașov prezintă și cronologia evenimentelor:

În cursul dimineții de miercuri, 14.08.2019, ora 7.00, în stația FSR din orașul Râșnov, județul Brașov, s-a produs o defecțiune la două cabluri de 20kV si s-au început imediat manevrele în vederea depistării și izolării acesteia. Au rămas nealimentați 950 de utilizatori din cartierul 1, străzile Eroilor, Mihai Eminescu, I.L.Caragiale și din cartierul Valea Cărbunării, strada Predealului.  La ora 8.17, în cadrul manevrelor de depistare și izolare a defectului initial, au fost constatate și alte defecte apărute ulterior. În intervalul orar 8.30 – 8.40 a fost identificat și izolat defectul depistat în prima fază, în Punctul de Transformare nr. 39. Formația de exploatare de la punctul de lucru Râșnov s-a mobilizat pentru a realimenta toți consumatorii aferenți transformatorului afectat, iar în paralel, formația de defectoscopie și reparații cabluri s-a mobilizat pentru repararea defectului depistat în prima fază. Firma care trebuia să efectueze săpăturile pentru repararea cablurilor defecte a fost anunțată in timp util, însă a sosit la fața locului mult mai târziu, în jurul orei 13.30, formația prezentată pentru săpături neavand utilaje si echipamente corespunzătoare unei lucrari de o asemenea amploare. La ora 15,00 a fost admisă la lucrări formația de reparații cabluri, ca urmare a întârzierii lucrărilor de săpătură. La ora 19.29 s-a restabilit alimentarea cu energie electrică a locurilor de consum aferente. Prioritatea a reprezentat-o realimentarea în cel mai scurt timp posibil a consumatorilor afectați. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și asigurăm toți utilizatorii că SDEE Transilvania Sud depune constant eforturi pentru remedierea într-un mod cât mai eficient a problemelor apărute în distribuţia energiei electrice”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare