BCR, avertisment pentru toți clienții
Banca Comercială Română (BCR) a transmis aplicația sa de mobile banking un avertisment pentru clienți, în contextul noilor tentative de fraudă care se înregistrează în ultimul timp și care sunt din ce în ce mai sofisticate.
„Atenție la înșelăciunile privind solicitări de bani prin serviciile de mesagerie online”, subliniază reprezentanții băncii.
„Noi facem tot posibilul pentru a-ți proteja tranzacțiile, dar este nevoie și de implicarea ta. Iată ce ar trebui să știi. Nu răspunde imediat solicitărilor persoanelor din agenda ta telefonică de a-i ajuta prin transferul unei sume de bani într-un cont indicat prin mesaj, sub pretextul unui ajutor urgent sau pentru asigurarea unei nevoi neprevăzute.
Dacă primește un astfel de mesaj prin Whatsapp, Telegram, Messenger etc., contactează mai întâi telefonic persoana respectivă la numărul de telefon din agenda ta și confirmă solicitarea de bani. Acestea sunt, de obicei, tentative de fraudă. Protejează-ți conturile și nu da curs acestor solicitări!
Nu accesa link-uri de la persoane necunoscute care își solicită datele/codurile de securitate ale cardului.serviciului George sau Whatsapp, indiferent de motivul indicat.
Contactează cu încredere BCR la numerele oficiale *2227 (apelabil din ROmânia) sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate) pentru a verifica orice informație suspectă legată de conturile tale. Suntem aici pentru a te ajuta”, se explică în mesajul transmis de bancă.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.