Expres
MyElectrica funcționează cu intermitențe
MyElectrica funcționează cu intermitențe. Astfel, clienții pot accesa din nou MyElectrica pentru a afla informații despre contul lor (facturi, perioada de citire etc) și pentru a transmite index-ul ( în perioada de autocitire), însă este bine să se încarce cu răbdare. Posibil din cauza numărului mare al utilizatorilor care încearcă să folosească MyElectrica, sunt momente în care se încarcă greu. Brașovenii au timp până în 19 februarie inclusiv să transmită indexul autocitit.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
De la ora 10 aștept sa se încarce și nu se mai incarcax
Au facut un mare kakat dupa 6 saptamani de pauza pentru chipurile… actualizari, update, etc., … Platforma “veche” functona perfect. Acum nu merge mai nimic. Incerc de dimineata sa transmit un index contor dar fara succes. Nu mai spun ca… Citeşte mai mult »
Sunt niste jepcari Electrica. Deși consumul meu lunar e 100 kwh ei mi-au imputat un consum de 260 kwh doar că să mă scoată din plafon sa îmi calculeze la 1.3 kw in loc de 0.80 lei. Mă tot chinui… Citeşte mai mult »
Nu vad mari schimbari in aplicatie. S-au schimbat codurile de client si numerele locurilor de consum din contract.
Pe lângă faptul că aplicația se încarcă foarte greu , în continuare nu poți încarcă indexul, nici prin telefon nu îl poți transmite, deci să ne așteptăm la estimări eronate. Mulțumim!
Cred că au updatat sistemul femeile de serviciu! Astia in loc sa se alinieze tehnologiilor prezente ei parca tot mai inapoiați și invechiți devin.Au facut o aplicație 0.
In sfarsit au facut un update, intr-o luna jumate de pregatire au ajuns la nivelul anului 1900, cu putina rabdare, 1-2 secole, probabil ajung si ei la zi! Aceasta aplicatie Nu a functionat, Nu functioneaza si Nu va functiona niciodata,… Citeşte mai mult »