Anunț important pentru clienții Electrica, Engie, E.ON și PPC / Amenzi foarte mari
Anunț important pentru clienții Electrica, Engie, E.ON și PPC.
Privește contoarele care contabilizează consumul de energie electrică. Dacă acestea nu mai funcționează cum trebuie și înregistrează erori, trebuie să reclami imediat situația la serviciul cu clienții, pentru a fi verificat și schimbat contorul. În caz contrar, specialiștii companiilor pot da amenzi consistente, dacă ei consideră că la acel contor s-a umblat în mod voit.
De asemenea, în momentul în care îți schimbi numărul de telefon sau actul de identitate, ești obligat să-ți anunți furnizorul de energie electrică, indiferent că este vorba despre ENGIE, E.ON, Electrica sau PPC.
Anunț important pentru clienții Electrica, Engie, E.ON și PPC
„Știi când și cum trebuie să înlocuiești contorul electric? Când acesta prezintă defecțiuni, cum ar fi lipsa afișajului, erori la înregistrare etc. Pentru verificarea metrologică periodică, în cazul unor intervenții neautorizate asupra contorului. Dacă intervin modificări contractuale, precum modernizarea rețelei sau schimbarea tarifului. Rămâi informat cu Distribuție Energie Electrică România pentru a te asigura că totul funcționează corect în locuința ta!”, este mesajul transmis de Electrica, conform news18.ro.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.