Expres

Amenzi MARI primite de Kaufland (și) la BRAȘOV!

 
În perioada martie 2020 – martie 2021, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a primit peste 300 de reclamații de la clienții magazinelor Kaufland, care au anunțat, printre altele, lipsa prețurilor afișate la anumite produse, diferențe între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat, dar și produse expirate.

În total, ANPC a amendat mai multe magazine Kaufland din țară cu suma de 799.100 lei, a informat instituția într-un raspuns trimis la solicitarea wall-street.ro.

Conform sursei citate, în Brașov, inspectorii sanitari au dispus măsuri de oprire temporară/definitivă a produselor constatate cu abateri: lipsă prețuri afișate ale etichetei, ambalaje ale produselor congelate comercializate deteriorate. Pentru problemele găsite, au fost aplicate amenzi în valoare de 226.000 de lei.

„Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor”, acesta este punctul de vedere comunicat de Kaufland.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button