Expres

Alertă alimentară! Ce produse recheamă Mars, din România 

  • kak-est-sladkoe-i-ne-tolstet-effektivnie-soveti-po-sohraneni
  • Screenshot_20220325-093310_Office_295617.jpg
  • Screenshot_20220325-093317_Office_295618.jpg
 

Mars recheamă voluntar din România produsele sale de înghețată menționate mai jos:

1. Twix 6 batoane
Gramaj 6x 34,2g
Nr. lot/data
valabilității
Nr. lot Data valabilității
022E1DOE01 30.04.2022
022F2DOE01 30.04.2022
022F3DOE01 30.04.2022

2. Bounty 6 batoane
Gramaj 6x 39,1g
Nr. lot/data
valabilității
Nr. lot Data valabilității
025C1DOE02 31.05.2022
025D1DOE02 31.05.2022
025E1DOE02 31.05.2022
025E3DOE02 31.05.2022.

Retragerea vine din cauza prezenței oxidului de etilenă într-un ingredient produs de unul dintre furnizorii Mars, la niveluri mai mari decât cele permise de legislația UE, potrivit datelor de pe site-ul Autorității Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor.

Acest fapt are impact cu privire la Mars precum și alți producători. ESTE IMPORTANT că noi folosim doar o cantitate mică din acest ingredient în produsele noastre de înghețată. Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din înghețată este minimal. Consumarea produsului nu este nocivă”, se explică în comunicat.

„Colaborăm cu autoritățile competente în materie de siguranță alimentară și cu clienții noștri, vânzători cu amănuntul, pentru a ne asigura că toți consumatorii sunt informați de rechemarea voluntară. Niciun alt brand sau produs ale Mars, sau alte loturi din aceleași produse sau produse cu alt termen de valabilitate nu sunt afectate”, au adăugat reprezentanții companiei.

Dacă ați achiziționat unul sau mai multe dintre produsele impactate și doriți să solicitați rambursarea costului, trimiteți poza ambalajului fiecărui produs, împreună cu numele și prenumele,
numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa dvs. poștală, la contact@ro.mars.com.
Pentru validarea cererii, în pozele transmise să fie vizibile data valabilității și codul lotului pentru fiecare produs. Aceste informații sunt pe spatele ambalajului. Dacă solicitați rambursarea pentru mai multe produse, trimiteți poză cu toate ambalajele produselor împreună.
Clienții vor primi un voucher de cumpărături de valoarea produselor achiziționate.

„Vă rugăm să păstrați ambalajul fizic al produsului până la data la care primiți voucherul. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați Mars Consumer Care la: contact@ro.mars.com“, au mai transmis reprezentanții Mars.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button