Expres

Aeroportul Brașov. S-ar fi pierdut și cursele Fly Lili / Cristian Macedonschi, în apărarea Dan Air și a directorului Alexandru Anghel

Aeroportul Brașov este, acum, doar fief-ul celor de la Wizz Air, cu două destinații de zbor, Londra (Luton) și Dortmund.

Cristian Macedonschi, cunoscut antreprenor brașovean – fost și consilier local, și-a expus opiniile vizavi de situația în care a ajuns Aeroportul Brașov, cu o singură companie care efectuează zboruri regulate.

„Domnul director Anghel este singurul expert”

„Eu, personal, sunt de părere că domnul director Anghel este singurul expert care știe cum funcționează un aeroport dintre toți cei din Consiliul de Administrație al aeroportului nostru și e cel care din 2018, de când a fost angajat, s-a ocupat să-l finalizeze și să-l operaționalizeze pentru noi, desigur cu suportul Consiliului Județean Brașov și al președintelui de la acea vreme, domnul Adrian Veștea. Să accepți însă demiterea acestuia după 6 luni de funcționare, după ce s-a luptat și a adus din prima zi o companie aeriană care a făcut legături către peste 9 destinații importante din Europa și care ar fi introdus, din iarnă, dacă Romatsa ne-ar fi dat programul de funcționare cerut, încă 4-5 destinații noi, e absolut hilar”, a relatat Cristian Macedonschi.

Politicienii „să-i facă pantofii lui Dan Iuhas”

„Din punctul meu de vedere, ar fi trebuit să fie coadă dimineața la Aeroportul Brașov, cu politicieni brașoveni locali, județeni și naționali care să-i facă pantofii lui Dan Iuhas de la Dan Air și să-l întrebe ce ar mai putea face pentru el ca să rămână și să introducă curse noi, mai ales că nu a cerut bani ca să zboare de la Brașov și a acceptat din prima clipă și fără negocieri taxele aeroportuare de la Brașov. Trebuie să menționez și faptul că targetul pe care l-a avut impus directorul aeroportului, legat de numărul de pasageri, a fost depășit cu brio și drept bonus a fost demis de niște incompetenți de la Romatsa puși politic în CA-ul aeroportului nostru ca să ne susțină, nu să ne boicoteze din interior, cum au făcut-o”, și-a continuat expunerea cel poreclit „Mace”.

Nici Fly Lili, nici alte companii / „Tot anul viitor este deja compromis”

Omul de afaceri a mai spus că, „prin boicotul domnului Micu de la Romatsa, președintele CA de la Aeroportul Brașov, nu numai că am pierdut toate cursele oferite de Dan Air, care a plecat la Bacău, ci am pierdut și cursele Fly Lili, care își anunțase venirea la Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav. În plus sunt convins, si stiu exact despre ce vorbesc, că nu vor veni anul viitor alte companii aeriene, din cauza programului de «aprozar» și, desigur,, din cauza scandalurilor de la aeroportul nostru. Ce companie serioasă aviatică ar introduce zboruri de la noi, dacă scandalurile sunt cât casa, mai ales că deciziile se iau cu cel puțin 6 luni, dacă nu 12, în avans… Deci, tot anul viitor este deja compromis”.

Fly Lili ar fi trebuit să opereze din decembrie, de pe Aeroportul Brașov, zboruri către München și Stuttgart.

Cristian Macedonschi a concluzionat: „Romatsa a reușit să ne omoare speranțele cu brutalitatea birocratică și și cu rea voință,, probabil alimentată de orgolii personale”.

Dan Air – „comportament ilogic”

În altă ordine de idei, despre Dan Air, un călător a relatat pe contul de Facebook al companiei aeriene românești: „Comportamentul vostru este ilogic, singurul avion activ (YR-DSE) stă tot week-end-ul în Bacău și ruginește. Cel inactiv (YR-RAM) ruginește în Craiova, iar celelalte două folosite de AIR SERBIA, A 319 (YR-URS) și A320 (YR-JUL), ruginesc din 2 noiembrie în Craiova… Și voi vreți să-mi spuneți că nu puteți deservi Aeroportul Brașov, din cauza orarului scurt? Totul e o minciună, ceva nu se potrivește, o companie aeriană câștigă bani doar când zboară! Acum nu se zboară intenționat. De ce? Eu sunt nevoit să zbor de acum la București cu Wizz Air, pentru că nu mai sunt zboruri de la Nürnberg la Brașov, puteți să-mi explicați de ce asta? Am fost și sunt un client fidel, dar mă simt destul de păcălit acum”.

Foto: Arhivă


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
mihai
11 luni în urmă

Are perfecta dreptate d-l Macedonschi! Poate si acel calator indignat o avea dreptate cu avioanele lui Dan Air, dar in privinta orarului de zbor nu are. Orice companie urmareste, normal, un profit iar daca un program de “aprozar” ar duce… Citeşte mai mult »

Back to top button