Expres

Aeroportul Brașov. Dan Air, petrecere de adio

Aeroportul Brașov. Dan Air, petrecere de adio

În 15 iunie, prima aeronavă ateriza la Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav (AIBG), avionul TAROM, cu circa 100 de invitați, pilotat de Cătălin Prunariu, fiul cosmonautului Dumitru Prunariu. Avionul a fost întâmpinat la aterizare cu o boltă formată din două tunuri cu apă, invitații au fost primiți cu un covor roșu, iar acestea au fost doar câteva dintre momentele ceremoniei festive.
Acestea nici nu se încheiaseră când, într-un deplin anonimat, aeronava Airbus A320 Dan Air ateriza, venind tot de la București, pentru a prelua primii pasageri care plecau de la Brașov la Stuttgart. Decolarea, produsă înaintea aeronavei TAROM, a fost la fel de discretă.
Pe Aeroportul Albrecht Dürer din Nürnberg, la primul zbor, însă, a fost întâmpinată de autoritățile locale, conducerea aeroportului și reprezentanți ai diasporei române și ai sașilor transilvăneni cu mare fast (detalii aici).
Complet necunoscută până în primăvara acestui an, Dan Air (fosta Just Air) a fost aplaudată ca fiind prima companie care a operat curse de linie de la Brașov. A fost specializată până acum pe servicii de închiriere aeronave, adică zboruri operate pentru alte companii aeriene și zboruri charter, în Europa și Orientul Mijlociu, cu avioanele și echipajele proprii, cum ar fi Air Serbia, Transavia, Wizz Air, Jazeera Airways sau Sundair.
Dar din cauza disponibilității Aeroportului, de fapt a controlorilor de trafic de la ROMATSA, doar între orele 7:00 și 19:00, din prima zi de operare s-a stârnit scandalul. Deși știa de acest orar, Dan Air a programat zboruri (pentru care a vândut bilete) cu mult în afara intervalului menționat. Soluția a fost comasarea curselor. Și astfel, s-a ajuns și la transfera pasagerii la și de la București cu autocarul. Și nu au fost comasate doar cele din țară, mai ales că Dan Air a renunțat la a opera de la București, din iulie până la finele lui septembrie. Însă au fost „legate” cursele de Nürnberg și Stuttgart, cele de la Madrid cu Barcelona sau, mai rău, Munchen cu Bruxelles. Cine știe ce ar fi urmat, în contextul în care erau anunțate noi destinații: Tel Aviv, Dubai, Paris, Oslo, Dublin.
Acum, la plecare, adică la mutarea pe Aeroportul Internațional Bacău, conducerea Dan Air a decis să facă un eveniment din asta. Petrecerea de adio are loc joi după-amiază, când va fi ultimul zbor, respectiv cursa Stuttgart – Nürnberg – Braşov, aterizarea la Aeroportul Internaţional Braşov -Ghimbav fiind programată pentru ora 15.30.
La eveniment va participa chiar CEO (directorul general al companiei) Matt Ioan David. E o premieră, dat fiind că, până acum, a organizat la Bucureşti toate conferinţele de presă pe tema zborurilor de la Braşov.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
4 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
mihai
3 luni în urmă

Nu e clar in ce consta “petrecerea” aia…De ce nu sunteti mai clari?

1 luna în urmă

[…] Internațional Brașov Ghimbav (AIBG), dar pe care l-a abandonat din 9 noiembrie (detalii aici), a deschis din 20 noiembrie baza operaţională de la Bacău.Din 11 decembrie, DAN AIR a început […]

1 luna în urmă

[…] Internațional Brașov Ghimbav (AIBG), dar pe care l-a abandonat din 9 noiembrie (detalii aici), a deschis din 20 noiembrie baza operaţională de la Bacău.Din 11 decembrie, DAN AIR a început […]

Back to top button