Aeroportul Brașov. Crește schema de personal, ce se întâmplă cu șefii
Aeroportul Brașov. Crește schema de personal, ce se întâmplă cu șefii
Noua organigramă a Regiei Autonome Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav a fost supusă aprobării în şedinţa de plen a Consiliului Judeţean Braşov de joi. Astfel, numărul de angajaţi crește (detalii aici) de la 85 – funcții de execuție, la 102, dar numărul posturilor de conducere se reduce, de la 9 la 6.
Potrivit documentelor aferente proiectului de hotărâre, se produc mai multe modificări în organigrama instituției. Serviciul de Asistenţă Managerială va fi desfiinţat şi se înfiinţează Direcţia de Management al Resurselor Umane şi Guvernanţă Corporativă, unde se vor crea patru posturi, respectiv de consilier, consilier juridic, consilier achiziţii publice şi consilier pe teme de mediu.
Direcţia Tehnico-Operativă va fi reorganizată prin înfiinţarea a două posturi de siguranţă operativă, „pentru a asigura un nivel cât mai ridicat a întregii activităţi operaţionale din perimetrul aeroportului”.
De asemenea, se impune redimensionarea Serviciului Salvare şi Stingere Incendii – a cărui denumire se și modifică – prin înfiinţarea a patru posturi noi de agent salvare aeroportuară şi instalaţii de stins incendiu şi a cinci posturi de conducător autospecială PSI.
Precedenta organigramă a AIBG a fost aprobată în luna iulie. Atunci, numărul de posturi a fost suplimentat de la 60 la 85.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.