Expres

Aeroportul Brașov. Continuă angajările / Ce se caută acum

Aeroportul Brașov a dat publicităţii astăzi, 15 martie, anunţul privind organizarea, la sediul din Ghimbav, Str. Hermann Oberth nr. 35, județul Brașov, a concursului de recrutare pentru ocuparea următorului post vacant de execuție, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată şi cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi şi 40 ore pe săptămână:

REFERENT (atribuții de gestionar), gradul IA, nivel studii medii, în cadrul Direcției Management al Resurselor Umane și Guvernanță Corporativă, Serviciul Economic Administrativ, Compartimentul Contabilitate de Gestiune.

Condiţii specifice pentru ocuparea postului de la Aeroportul Brașov:

– studii medii absolvite cu diplomă de Bacalaureat;

– vechime în muncă de minimum 6 ani și 6 luni, dovedită prin carnet de muncă și/sau adeverință privind vechimea în muncă/raport REVISAL.

Alte condiții cerute candidaţilor:

– capacitate de lucru în echipă;

– respect pentru autoritate și ierarhie;

– asumarea responsabilităților;

– vigilență, capacitatea de a soluționa asertiv situații cu potențial conflictual;

– cunoștinţe operare PC (internet, MS OFFICE, WORD, EXCEL, POWERPOINT, ACCES).

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

▪ formular de înscriere la concurs, adresat directorului general al Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” R.A., conform modelului;

▪ copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

▪ copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

▪ copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;

▪ copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sau RAPORT REVISAL;

▪ certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

▪ adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

▪ Curriculum Vitae, model comun european.

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul. Sunt declarați admiși la proba scrisă, respectiv, la interviu, candidații care au obținut minimum 50 puncte din cele 100.

Anunţul de concurs, bibliografia, atribuţiile postului şi toate informaţiile de interes pentru potenţialii participanţi sunt disponibile pe site-ul www.brasovairport.ro accesând link-ul: https://brasovairport.ro/…/concurs-de-recutare-pentru…

Calendarul de desfăşurare a concursului:

▪ Depunerea dosarelor: 15-21.03.2024, ora 13:00, la Compartimentul Juridic, Guvernanță Corporativă, Resurse Umane al Regiei, din Ghimbav, Str. Hermann Oberth nr. 35;

▪ Selecţia dosarelor: 22-25.03.2024;

▪ Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor: o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecţie a dosarelor;

▪ Termenul de depunere a contestaţiilor în urma selecţiei dosarelor: cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor;

▪ Soluţionarea contestaţiilor: maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;

▪ Proba scrisă: 1.04.2024, ora 11:00;

▪ Afişarea rezultatelor probei scrise: maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei;

▪ Termenul de depunere a contestaţiilor în urma desfăşurării probei scrise: cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor;

▪ Soluţionarea contestaţiilor: maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;

▪ Interviul: cel mult patru zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;

▪ Afişarea rezultatelor interviului: maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei;

▪ Termenul de depunere a contestaţiilor în urma desfăşurării interviului: cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor;

▪ Soluţionarea contestaţiilor: maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;

▪ Afişarea rezultatelor finale: cel mult o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor.

În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs începând cu data de 15.03.2024 până în data de 21.03.2024, ora 13:00, la sediul Regiei, din Ghimbav, Str. Hermann Oberth nr. 35, jud. Brașov, la secretarul comisiei de concurs, Belu Gabriela – inspector de specialitate resurse umane, Compartimentul Juridic, Guvernanță Corporativă, Resurse Umane, din cadrul RA „Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav”, de luni până joi între orele 8:00-13:00 și vineri între orele 8:00-12:00, email: gabriela.belu@brasovairport.ro


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button