Aeroportul Brașov. Concurența cu Sibiul – Zboruri regulate către București
Aeroportul Brașov va fi folosit, se știe, de două companii low-cost pentru zboruri regulate începând din 15 iunie. Este vorba de Dan Air și de Wizz Air.
Cum se vorbește, deja, despre o competiție între aeroporturile din Brașov și Sibiu – vezi AICI, orașul de pe Cibin a mai bifat o acțiune în cursul zilei de ieri.
O aeronavă a comaniei Fly Lili, deținută de Jurgen Faff, a aterizat pe Aeroportul Sibiu. Firma are sediul la Sibiu. Fly Lili va efectua curse regulate între Sibiu și București (Aeroportul Băneasa), conform Ora de Sibiu. De asemenea, din vară, va opera chartere către Turcia și Egipt pentru Coral Travel.
Reprezentanții aeroportului din Sibiu au marcat acest eveniment în social-media cu mesajul: „FLY LILI, fly! Made with love in Sibiu!”.
Aeroportul Brașov va fi inaugurat, cum s-a informat, cu un zbor Tarom venit de la București plin cu oficialități, în frunte cu Adrian Veștea. Compania românească aviatică de stat avea în intenție de a opera curse regulate între Brașov și București, dar acest lucru nu se va mai realiza – se pare, din cauza distanței mici dintre cele două orașe.
De ce nu ar fi profitabile zborurile Brașov – București
Sociologul Gelu Duminică a explicat pe pagina sa de Facebook motivul pentru care zborurile pe ruta București – Brașov nu ar fi rentabile: „Anunțul TAROM, că ar introduce zboruri pe ruta București – Brașov, m-a zăpăcit. Ruta asta aș face-o în vreo 2.30 ore cu trenul din Gara de Nord. Și încă vreo 30 de la mine acasă până la gară (cu metroul). În Brașov, gara e aproape de centru (10-15 min. cu taxi/autobuz). Cu totul, costul deplasării mele de la mine de acasă până în centrul Brașovului ar fi de vreo 3h15 min. si vreo 90 lei (cu tot cu metrou si taxi). Cu avionul, într-o zi normală, de la mine de acasă fac puțin peste 1 oră până la aeroport (cu orice mijloc de transport aș merge), încă minim 45 de minute pentru formalități și control, vreo 30 de min. în zbor, vreo 10 să ies și vreo 20-25 de la aeroport în centru. Timpul ar fi tot de peste 3 ore, la un cost de vreo 4 ori mai mare! Și atunci de ce să operezi această rută, care are toate șanșele să fie total neprofitabilă?”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.