Expres

Aeroportul Brașov. Ce a aflat de la pasageri Consiliul Județean (video)

Aeroportul Brașov. Ce a aflat de la pasageri Consiliul Județean

Conducerea Consiliului Județean Brașov a vrut să afle ce părere au pasagerii despre Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav (AIBG – GHV). Cel puțin așa reiese dintr-un mesaj ce însoțește un videoclip postat pe pagina de Facebook a preşedintelui administrației județene, Todorică Șerban.
Videoclipul, realizat sub sigla CJ, redă opiniile mai multor persoane, călători sau doar vizitatori ai Aeroportului. Primul intervievat a fost un cetăţean străin căsătorit cu o braşoveancă, care a afirmat că Aeroportul este „mai bun, funcţional şi mult mai rapid decât cel de la Bucureşti”, „cea mai bună opțiune” (în condițiile în care face 3-4 ore pe drum de la București) „și este excelent”. „Cinci stele din cinci, din partea mea, pentru acest aeroport”, încheie bărbatul.
Toți cei întrebați (sau cei care apar în videoclip) au avut doar cuvinte de laudă. Aprecierile se leagă de faptul că este ușor de ajuns, de rapiditatea trecerii prin punctele de control, la îmbarcare, dar și la aterizare, a recuperării bagajelor, de ordine și curățenie, inclusiv la toalete. O pasageră, româncă stabilită în Germania, care călătorea însoțită de cățel, s-a declarat încântată de faptul că operatorii aerieni nu percep taxe suplimentare pentru animalele de companie.
E super”, „e modern”, „totul la superlativ”, „foarte bun”, „e frumos”, „e perfect” – sunt alte aprecieri ale pasagerilor intervievați. Un brașovean a opinat că este „cel mai bun lucru care s-a întâmplat la Brașov în ultimii ani”, punctând însă că este nevoie de mai multe facilități în terminal, după ce treci de check-in.

„Trăirile pasagerilor noștri spun totul. În interviurile de astăzi (nota red. – luni), am auzit direct de la cei care au aterizat pe aeroportul nostru ce înseamnă cu adevărat această experiență pentru ei. Poveștile lor ne-au inspirat și ne-au arătat că suntem pe drumul cel bun, în ciuda provocărilor întâmpinate.
Suntem mândri de progresele făcute și, mai presus de toate, suntem dedicați să oferim fiecărui călător o experiență memorabilă și plăcută. Știm că nimic și nimeni nu este perfect, dar ne asumăm cu toată responsabilitatea misiunea de a fi în slujba cetățenilor, de a asculta și de a îmbunătăți continuu fiecare aspect al serviciilor noastre.
Vom face tot ce ne stă în putință pentru ca fiecare călătorie să fie una fără cusur, iar încrederea voastră ne motivează să continuăm. Mulțumim tuturor celor care ne-au acordat această șansă și promitem să rămânem alături de voi, cu aceeași dedicare și pasiune”, a scris Todorică Șerban în mesajul ce însoțește videoclipul.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button