17 companii au beneficiat de un seminar online
17 companii au beneficiat de un seminar online
Patronatul IMM-urilor din Brașov, împreună cu AJOFM Brașov și Asociația Brașovul Altfel, au organizat un seminar online pentru managerii brașoveni care au în echipele lor colegi din alte țări.
Săptămâna trecută s-a lansat invitația publică pentru managerii brașoveni, care au în echipele lor oameni din alte țări, să participe la un seminar online de management multicultural. Patronatul IMM-urilor din Brașov a venit în sprijinul mediului de afaceri și a desfășurat, alături de AJOFM Brașov și Asociația Brașovul Altfel, acest seminar, cu scopul de a oferi răspunsuri pentru provocările specifice pe care le au acești angajatori.
„Săptămâna trecută am pornit înscrierile, iar azi vă spunem că am organizat, luni și marți, seminarul online. Cred că lecția cea mai importantă este aceea că managerii vizați trebuie să știe tot ce se poate despre angajatul respectiv: obiceiuri, religie, educație, valori, principii, etc… Mai ales cei de pe alte continente sunt foarte diferiți de noi și, pentru a putea să le respectăm așteptările, este necesar, în primul rând, să le aflăm. Iar după ce le-am aflat să le transmitem și celorlalți colegi din echipă.
Le mulțumesc pentru implicare speakerului Dan Clein și partenerilor AJOFM Brașov, respectiv Asociației Brașovul Altfel.”, a declarat Diana Niță, co-fondatoare a Patronatului IMM-urilor din Brașov.
De seminar au beneficiat 21 de persoane din 17 companii. Reprezentanții AJOFM Brașov sunt cei care au lansat invitațiile către mediul de afaceri.
„Am invitat mai multe companii pe care le avem în baza de date, iar dintre acestea 17 au dorit să beneficieze de acest seminar. Ne bucurăm pentru că am reușit să oferim soluții uneia dintre cele mai importante provocări ale angajatorilor de forță de muncă din afara țării.
Le mulțumesc colegilor mei, care săptămâna trecută, pe lângă organizarea Bursei Locurilor de Muncă, au reușit să gestioneze și acest proiect!”, a declarat Liliana Dragomir, director executiv al AJOFM Brașov.
Temele abordate au fost diferite, dar mesajul cel mai important al acestui proiect a fost să înțelegem că acești oameni sunt foarte diferiți de noi.
„Întrebările au venit din perspective diferite, dar eu cred că mesajul cel mai puternic al acestei campanii este acela că oamenii care vin din alte țări, mai ales de pe alte continente, sunt foarte diferiți de noi. Dacă dorim să facem echipe performanțe cu ei, este necesar să acceptăm acest lucru și să facem eforturi pentru a identifica provocările, după care soluțiile, pentru ca ulterior să le implementăm.”, a declarat Radu-Valentin Paul, președintele Asociației Brașovul Altfel.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.