Studiu. Românii cumpără produse mai scumpe, dar merg mai rar la cumpărături
Un studiu realizat, recent, de GfK România, arată că scăderea prețurilor la alimente a stimulat apetitul românilor pentru produse mai scumpe. Practic, în 2015, consumul casnic din România a înregistrat o creștere cu 1,5% pentru produsele din industria bunurilor de larg consum, comparativ cu anul anterior. În momentul de față, românii merg mai rar la cumpărături, dar cheltuiesc mai mult. Raluca Răschip, director la GfK România, a declarat că scăderea frecvenței de cumpărare a românilor arată o „oarecare relaxare a acestora”. Chiar dacă la ora actuală consumatorii români sunt în căutarea unor oferte bune de preț, tendința de a cumpăra cât mai ieftin „pare să se mai fi diminuat”. Cu toate acestea, mâncarea, incluzând alimentele proaspete și pe cele cu un termen mai lung de valabilitate, reprezintă două treimi din valoarea coșului anual de cumpărături.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.