Economic

Studiu. Românii alocă un buget de 318 lei pentru cadourile de Moș Nicolae

 

În acest an, românii care trăiesc în mediul urban intenționează să aloce, în medie, un buget de 318 lei, pentru achiziționarea cadourilor de Moș Nicolae, arată un studiu publicat astăzi de Mednet Marketing Research Center.

Bugetul este în creștere ușoară comparativ cu cel de anul trecut, atunci când acesta a fost de 305 lei. Conform cercetării, 43,8% dintre români vor să cheltuie, cu acest prilej, între 100 și 250 de lei. „Mai mult de atât, și în orașele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moș Nicolae își continuă trendul ascendent și ajunge la 321 lei”, subliniază studiul.

De altfel, 88,4% dintre persoanele chestionate intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae. Intenția de a face daruri de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici (93,8%), comparativ cu orașele mari, unde numai 88% dintre respondenți vor să ofere cadouri. Și în 2016, cadourile preferate rămân dulciurile (72,1%) și jucăriile (49,2%).

Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban în perioada 23 – 28 noiembrie 2016. Au fost intervievate 800 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button