Economic

Studiu. Opt din zece români cumpără de la hypermarket

 

Un studiu online realizat de către o companie de consultanţă și publicat astăzi arată că opt din zece români, adică 81,9%, cumpără de la hypermarket, iar principalul criteriu care stă la baza achiziţionării produselor este preţul, informează Agenția Agerpres.

Practic, 63,2% dintre respondenţi achiziţionează atât produse locale, cât şi internaţionale. Cele mai cumpărate produse sunt cele alimentare, iar dintre acestea majoritatea sunt lactate, legume şi carne.

Aspectele de care ţin cont românii atunci când cumpără produse alimentare sau non-alimentare sunt preţul (76%), ingredientele/conţinutul (74,2%) și certificarea (27,2%).

Atunci când vine vorba despre motivaţiile pentru achiziţionarea produselor locale, oamenii invocă atât aspecte raţionale, precum „sunt mai naturale” (61,6%) sau „sunt de o calitate mai bună” (54,4%), dar şi aspecte emoţionale, cum ar fi dorinţa de a sprijini economia locală (49,3%).

Studiul a fost realizat de Invisible Nature, în parteneriat cu Questia Group, și a fost derulat online în perioada 23 – 28 februarie 2018, pe un eşantion de 500 de respondenţi.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button